Πριν λίγες ημέρες η μαθήτρια του Λυκείου Γαζίου, Χριστίνα Τ, έγραφε επιστολή στον υπουργό Παιδείας αναφέροντας τους λόγους που οι μαθητές είναι στους δρόμους, αναζητώντας λύσεις στα προβλήματα της Παιδείας. «Η Ελλάδα βρίσκεται σε μία εξαιρετικά κρίσιμη περίοδο και θα ήταν ανόητο να παραμελήσουμε την παιδεία , η οποία μόνο θετικά μπορεί να επιφέρει!», έγραφε.
Στην επιστολή της Χριστίνας απάντησε ο υπουργός Παιδείας. Ο κύριος Λοβέρδος της έγραψε: ”Καλησπέρα αγαπητή Χριστίνα, έχουμε πει πως καμία άλλη αλλαγή δεν θα γίνει εκτός από την εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα. Για τα υπόλοιπα δεν μπορούμε να κάνουμε αλλαγές ώστε να αλλάζει συνεχώς το σύστημα χωρίς καν κάποια από όσα έχουν αποφασιστεί από προηγούμενες ηγεσίες να δοκιμαστούν στο χρόνο. Προσπαθούμε και αγωνιζόμαστε καθημερινά για το καλύτερο”.
Αμέσως μετά η μαθήτρια έστειλε την απάντησή της: ”Κύριε Υπουργέ, χαίρομαι για την ανταπόκριση αλλά η απάντηση σας είναι λακωνική και καθόλου κατατοπιστική για τους συγκεκριμένους προβληματισμούς που σας έθεσα: όπως την μείωση της ύλης, με σκοπό να αποφεύγεται η επιτάχυνση παράδοσης της από τους καθηγητές μας κι έτσι να αφομοιώνουμε καλύτερα όλες τις απαραίτητες γνώσεις.
Επιπρόσθετα, επιζητούμε την βελτίωση του θεσμού της τράπεζας θεμάτων, δηλαδή, την καθιέρωση του θεσμού των πανελληνίων έτσι ώστε όλα τα σχολεία να εξετάζονται στα ίδια θέματα την ίδια μέρα. Απαραίτητο ακόμα θεωρούμε την ανακοίνωση του διαχωρισμού των σχολών σε κάθε πεδίο, αποφεύγοντας, έτσι, τις εσφαλμένες επιλογές μας όσον αφορά την ένταξή μας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Παράκληση μας είναι να δοθεί μεγαλύτερη σημασία στο εκπαιδευτικό σύστημα προκειμένου να μην οδηγούμαστε όλο ένα και περισσότερο στην παραπαιδεία. Σχετικά με το σημείο που αναφέρεστε στο γεγονός ότι δεν έχει δοκιμαστεί ο θεσμός, θα ήθελα να σας επισημάνω πως πέρυσι εφαρμόστηκε και όπως είναι γνωστό δεν είχε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα”.
Πηγή: candianews.gr