Η μάθηση αποτελεί μία διαδικασία που δεν σταματά ποτέ γιατί πολύ απλά πάντα έχουμε κάτι να μάθουμε. Όλοι κάποια χρονική στιγμή υπήρξαν μαθητές και μαθητευόμενοι και όλοι κάποια χρονική στιγμή δίδαξαν ή απλά εξήγησαν κάποια δεξιότητα που κατέχουν πολύ καλά.
Η μάθηση δεν ταυτίζεται πάντα με τη διδασκαλία και είναι βασικό ζητούμενο η εμπλοκή αλλά και η αλλαγή των ρόλων εκπαιδευόμενων και εκπαιδευτών. Όπως αναφέρει η Julie Bort στο άρθρο της αυτό το παράδειγμα ακολούθησαν δύο έφηβοι και παραδίδουν μαθήματα κώδικά σε άλλα παιδιά.
Οι Vineet Kosaraju, και ο Nikhil Cheerla, δημιούργησαν έναν ιστοχώρο http://www.mathandcoding.org/ για τη διδασκαλία του κώδικά από μαθητές σε άλλους μαθητές. Ένας ιστοχώρος που υιοθετεί έμπρακτα την αλληλοδιδακτική μέθοδο με τους ίδιους να αναλαμβάνουν να προωθήσουν την αγάπη τους για τον κώδικά σε συνομήλικους και μιρκότερους νέους. Σταδιακά από την Καλιφόρνια αρχίζουν να διαδίδουν το εγχείρημα τους και σε άλλες πολιτείες όπως το Τέξας. Οι ίδιοι έμαθαν τον κώδικα από τους γονείς τους και έτσι κάπως γεννήθηκε η ιδέα, άλλωστε τα παιδιά εκτός από τον κώδικά μαθαίνουν πως οι ίδιοι να μάθουν άλλα παιδιά τη μαγεία του κώδικα. Με τον τρόπο αυτό δημιουργήθηκε και εμπλουτίζεται μία κοινότητα μάθησης από παιδιά για παιδιά με εθελοντές αλλά και ουσιαστικές φιλίες που εξελίσσονται.