Με ανακοίνωση του το ανακοινώνει – σε συνέχεια του προγράμματος για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση που ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο –  νέο επιμορφωτικό πρόγραμμα «Μαθαίνουμε Ψηφιακά-Διδάσκουμε Ψηφιακά» που ξεκινάει στις 8 Μαρτίου και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Αξιοποιώντας τη γνωστή edx πλατφόρμα, που έχουν δημιουργήσει το Harvard και το ΜΙΤ για την παροχή ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων, και προσαρμόζοντάς τη στις ανάγκες του, το Υπουργείο Παιδείας, συνεχίζει την επιμορφωτική πολιτική του αναμορφώνοντας την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών μέσα από μία σύγχρονη, ευέλικτη και αποτελεσματική μορφή επιμόρφωσης που προσιδιάζει στα νέα δεδομένα και της απαιτήσεις της εποχής.

Στόχος του νέου (Massive Open Online Course) , παραμένει η παιδαγωγικά αποτελεσματική αξιοποίηση της τεχνολογίας στην ανάπτυξη δεξιοτήτων μάθησης, ώστε οι μελλοντικoί πολίτες να είναι εφοδιασμένοι με τις απαραίτητες ικανότητες για την πλήρη ανάπτυξη των δυνατοτήτων τους.

Το πρόγραμμα, εναρμονισμένο με τους εκπαιδευτικούς στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων της Πλατφόρμας 21+, προτάσσει την ανάπτυξη σύγχρονων δεξιοτήτων, όπως η επίλυση προβλημάτων, η ευελιξία και η δημιουργικότητα, και συνολικά, τον ψηφιακό και τεχνολογικό εγγραμματισμό.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευτικοί θα είναι πιο εξοικειωμένοι με τις αποκαλούμενες 4Cs δεξιότητες: της Συνεργασίας (Collaboration), της Επικοινωνίας (Communication), της Κριτικής Σκέψης (Critical Thinking) και της Δημιουργικότητας (Creativity), και περισσότερο σε θέση να διαμορφώνουν εκπαιδευτικές εμπειρίες που αξιοποιούν σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία.

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το Ευρωπαϊκό Σχολικό Δίκτυο, τον υπεύθυνο φορέα της ΕΕ για τη μεταφορά τεχνογνωσίας και καινοτομίας στην εκπαίδευση, και χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Σημαντικό ποσοστό των μαθητών που είναι σήμερα στο δημοτικό έχει εκτιμηθεί ότι θα ακολουθήσουν επαγγέλματα που δεν υπάρχουν ακόμη. Σε αυτό το μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η προετοιμασία και πρόβλεψη για τις μελλοντικές απαιτήσεις δεξιοτήτων, είναι πιο κρίσιμη από ποτέ. Στις μεταρρυθμιστικές πρωτοβουλίες που προωθούμε, η αναβάθμιση των δεξιοτήτων κατέχει σημαντική θέση στην επιμορφωτική πολιτική μας, και σε αυτή την κατεύθυνση, μέριμνά μας είναι να επιμορφώνουμε τους εκπαιδευτικούς μας με σημαντικά εργαλεία, και αυτοί με τη σειρά τους να βοηθήσουν τους μαθητές μας να καλλιεργήσουν τις δεξιότητες του μέλλοντος».

Τελευταίες για

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025