Η Υφυπουργός Παιδείας συμμετείχε στην ημερίδα με θέμα: «Εκπαίδευση Προσφύγων: Προκλήσεις και προοπτικές», που διοργάνωσε η Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλίας, την Δευτέρα 21 Μαρτίου.

Με την ευκαιρία της παρουσίας της στη Λάρισα, η κ. , το πρωί της ίδιας ημέρας, επισκέφτηκε το 5ο Γυμνάσιο και το 5ο Λύκειο Λάρισας, όπου την υποδέχτηκαν οι σύλλογοι διδασκόντων και οι μαθητές και ακολούθησαν ενδιαφέρουσες συζητήσεις πάνω σε θέματα που τέθηκαν από τους ίδιους τους μαθητές.

Στη συνέχεια, η Υφυπουργός Παιδείας χαιρέτισε και παρακολούθησε την επιμορφωτική δράση σχετικά με την εκπαίδευση προσφύγων, που πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, στο Κτήριο της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Την εκδήλωση στήριξαν και τίμησαν με την παρουσία τους ο κ.κ. Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου, η βουλευτής Ν. Λάρισας κα Μπίζιου, ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ, κ. Κόπτσης, εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης, στελέχη του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού Εκπαίδευσης Προσφύγων, η εκπρόσωπος της UNICEF, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, ο Οργανωτικός Συντονιστής του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, οι Διοικητές των Ανοιχτών Δομών Φιλοξενίας Π.Τ.Χ, Κουτσόχερου (Π.Ε. Λάρισας) και Μόζα (Π.Ε. Μαγνησίας), Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων Θεσσαλίας (ΣΕΠ).

Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Μακρή ανέφερε σχετικά : Το ΥΠΑΙΘ υποστηρίζει και προάγει την εκπαίδευση προσφύγων στο πλαίσιο της διαμόρφωσης ενός ασφαλούς, συμπεριληπτικού μαθησιακού περιβάλλοντος για την ομαλή ένταξή τους. Και στο σημείο αυτό, αξίζει να αναφερθούμε στη σημερινή παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων και στη δέσμευσή μας ότι εργαζόμαστε για την εξάλειψη των αποκλεισμών, για μια ανοιχτή και ελεύθερη κοινωνία που προάγει το πνεύμα της δημοκρατίας και έχει ως προορισμό την υιοθέτηση δημοκρατικών αξιών, όπως η ατομική και η συλλογική ευθύνη, η κοινωνική συμμετοχή και δράση, η κριτική σκέψη και ο διάλογος, η συνεργασία και η αμοιβαιότητα, ο σεβασμός, η ανεκτικότητα και η αλληλεγγύη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025