Η υφυπουργός τόνισε ότι το ψηφιακό κεκτημένο της πανδημίας θα λειτουργήσει «συμπληρωματικά και επιταχυντικά» προς την δια ζώσης εκπαίδευση.
Σε πολύ γρήγορο χρόνο, παρά την τότε ψηφιακή αδυναμία της χώρας, αντιμετωπίστηκε το θέμα της επανένταξης των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία μετά την εκδήλωση της πανδημίας και κατά τη διάρκεια των καραντινών, όπως επισήμανε σήμερα η υφυπουργός Παιδείας Ζέτα Μακρή, από το βήμα του 7ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.
Η υφυπουργός συμπλήρωσε δε ότι το ψηφιακό κεκτημένο της πανδημίας θα λειτουργήσει «συμπληρωματικά και επιταχυντικά» προς την δια ζώσης εκπαίδευση, βοηθώντας στην οικοδόμηση του σχολείου του μέλλοντος, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα την αντικαταστήσει.
«Αν ο ψηφιακός κόσμος ήταν σε πολλά πεδία ο πραγματικός κόσμος για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην πρωτοβάθμια δεν ήταν το ίδιο εύκολο (να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα). Καταφέραμε όμως, σε μια εκπαιδευτική κοινότητα άνω του 1,6 εκατ. ατόμων, να έχουμε στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά 54.000 καθημερινές τάξεις ταυτόχρονα, και στα γυμνάσια και τα λύκεια 40.000, ενώ όλοι οι εκπαιδευτικοί ήταν εγγεγραμμένοι στο πανελλήνιο σχολικό δίκτυο», σημείωσε η κ. Μακρή.
Αναφέρθηκε ακόμα, μεταξύ άλλων, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, στην πρόσβαση που δόθηκε δωρεάν σε διεθνή πλατφόρμα εκπαίδευσης και τηλεδιασκέψεων, στο γεγονός ότι 83.000 εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν πάνω στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και στη χορήγηση 90.000 φορητών υπολογιστών και vouchers, στην αναβάθμιση ψηφιακών συνδέσεων και οπτικής ίνας κτλ.
«Με 453 εκατ. από το Ταμείο Ανάκαμψης θα δώσουμε πόρους για εργαστήρια ρομποτικής, θα ενισχύσουμε τον τεχνολογικό εξοπλισμό των σχολείων, και ήδη αξιοποιούμε 30 εκατ. για ενίσχυση δραστηριοτήτων ρομποτικής και STEM (επιστήμη, τεχνολογία, μηχανική, μαθηματικά)», σημείωσε, ενώ ειδική μνεία έκανε και στα εργαστήρια δεξιοτήτων και τα νέα προγράμματα σπουδών, που ενισχύουν τόσο τις «μαλακές δεξιότητες» των μαθητών, όπως η ομαδική εργασία και η συναισθηματική νοημοσύνη, όσο και τα τυπικά τους προσόντα σε τομείς όπως οι τεχνολογίες αιχμής και η ρομποτική.