Αναμόρφωση των Θρησκευτικών και των Μαθηματικών καθώς και διεύρυνση του διδακτικού χρόνου με κατάργηση των πολλών εξετάσεων από τη νέα σχολική χρονιά προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Διαβάστε :

Αναμόρφωση των Θρησκευτικών και των Μαθηματικών καθώς και διεύρυνση του διδακτικού χρόνου με κατάργηση των πολλών εξετάσεων από τη νέα σχολική χρονιά προωθεί το υπουργείο Παιδείας.

Κατά τη διάρκεια της χθεσινής συζήτησης επί του πορίσματος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων για τις αλλαγές στην πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ο υπουργός Νίκος Φίλης είπε ότι από τον Σεπτέμβριο το υπουργείο Παιδείας, που έχει τον τελικό λόγο, σύμφωνα με το Σύνταγμα, θα προχωρήσει μαζί με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στην άμεση εφαρμογή των νέων προγραμμάτων, τα οποία, όπως είπε, θα «απομακρύνουν το μάθημα από τον κατηχητικό χαρακτήρα του».

Το μάθημα θα παραμείνει υποχρεωτικό. Επίσης, ο κ. Φίλης επανέλαβε ότι με νομοθετική πρωτοβουλία τα δημόσια σχολεία θα μπορούν να παρέχουν πιστοποιητικά γλωσσομάθειας. Την ίδια στιγμή, ο πρόεδρος της Επιτροπής Διαλόγου για την Παιδεία Αντώνης Λιάκος, μιλώντας χθες στην ΕΡΤ, πρότεινε την καθιέρωση βαθμολογικού ορίου εισαγωγής (π.χ., το 15 για την «ελεύθερη» εισαγωγή στις καθηγητικές σχολές, υπό την προϋπόθεση ότι αποτελούν πρώτη προτίμηση των υποψηφίων) και «συντελεστή τοπικισμού». Υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, μιλώντας στην «Κ», χαρακτήρισαν την πρόταση Λιάκου «προσωπικές απόψεις», τονίζοντας ότι πριν από τις αλλαγές στο εξεταστικό σύστημα προηγούνται αλλαγές στο λύκειο και στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ