Έγγραφο 195/13-9-2017 της σχολικής συμβούλου της 10ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας ΕΑΕ

Το λειτουργεί ως υποστηρικτική δομή εκπαίδευσης για τους μαθητές και τις μαθήτριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στις σχολικές μονάδες. Σκοπός του Τμήματος Ένταξης είναι η πλήρης ένταξη των μαθητών/τριών στο σχολικό περιβάλλον μέσω ειδικών εκπαιδευτικών παρεμβάσεων και προγραμμάτων. Οι εν λόγω μαθητές και μαθήτριες ανήκουν στο δυναμολόγιο της τάξης φοίτησης και για την εκπαίδευσή τους συνεργάζονται και συμμετέχουν ισότιμα όσοι/ες εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας διδάσκουν στην τάξη φοίτησης και στο Τμήμα Ένταξης με στόχο τη διαφοροποίηση των δραστηριοτήτων και των διδακτικών πρακτικών καθώς και την κατάλληλη προσαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού και περιβάλλοντος.
Η εκπαιδευτική παρέμβαση πραγματοποιείται εντός του περιβάλλοντος της τάξης και σε ιδιαίτερο χώρο, εφόσον το επιβάλλουν οι ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών/τριών που υποστηρίζονται. Στο Τμήμα Ένταξης υποστηρίζονται μαθητές και μαθήτριες των ομάδων που καθορίζονται από το Ν. 3699/2008, άρθρο 3, παρ. 1, 2, 3 και κατόπιν της σχετικής πρότασης των διαγνωστικών φορέων. Ωστόσο, οι μαθητές/ήτριες με χαμηλή σχολική επίδοση που συνδέεται αιτιωδώς με εξωγενείς παράγοντες, όπως γλωσσικές ή πολιτισμικές ιδιαιτερότητες, δεν θεωρούνται, με βάση τις ιδιότητες αυτές, άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία και η υποστήριξή τους δεν πραγματοποιείται από το Τμήμα Ένταξης.

[embeddoc url=”https://www.ipaidia.gr/wp-content/uploads/2017/09/2017_195_ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ_ΤΜΗΜΑΤΑ_ΕΝΤΑΞΗΣ.pdf” download=”all”]

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025