«Ευτράπελα» και περίεργη σιωπή, καταγράφονται τελευταία σε μονάδα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Αιγιάλειας, προκαλώντας σούσουρο αλλά και «χαμόγελα», αν και μόνο για πλάκα δεν είναι τα όσα συνέβησαν, αφού αλλιώς αντιλαμβάνονται οι γονείς κάποια περιστατικά κι εντελώς διαφορετικά τα παιδιά, θεωρώντας τα …μια «καλή φάση» στο περιβάλλον του σχολείου.
Με τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Αιγίου – αφού περί αυτού πρόκειται – να επιχειρεί να προστατεύσει την εικόνα του, στην πραγματικότητα όμως «κουκουλώνοντας» γεγονότα που χρήζουν μια πιο προσεκτικής αντιμετώπισης, αίσθηση προκάλεσε την περασμένη Δευτέρα – μια μέρα πριν τη διακοπή των σχολικών μαθημάτων για τις γιορτές – «μακάβριο» συμβάν με πρωταγωνιστές μια παρέα φίλων και «θύμα» κάποιους καθηγητές τους, που τρόμαξαν μπροστά σε αυτό που σκαρφίστηκαν μαθητές.
Όλα ξεκίνησαν όταν ένας από αυτούς έχοντας λάβει χαμηλή βαθμολογία στον έλεγχο του α’ τριμήνου και θεωρώντας ότι αδικήθηκε, δέχθηκε την προτροπή συμμαθητών του να «σκαρώσουν» μία «φάρσα», με σκοπό να εκφοβίσουν τους εκπαιδευτικούς τους.
Έτσι ο μαθητής, όπως συμφωνήθηκε, τη Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου δεν πήγε στο σχολείο ενώ οι συμμαθητές του με θλίψη και με κλάματα άρχισαν να διαδίδουν ότι «αυτοκτόνησε για τους κακούς βαθμούς στα μαθήματα», προκαλώντας, όπως ήταν φυσιολογικό, μεγάλη αναστάτωση στη μαθητική κοινότητα κι ακόμα μεγαλύτερη στους καθηγητές τους, που τρόμαξαν στο άκουσμα του «άσχημου μαντάτου», αρχίζοντας να νιώθουν ακόμα και τύψεις για το περιστατικό
Όταν η είδηση κυκλοφόρησε ευρέως κι έφτασε στο γραφείο της Διευθύντριας, επικράτησε μεν αμηχανία αλλά γρήγορα – μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με το σπίτι του μαθητή – «θύματος» διαπιστώθηκε πως όλο αυτό ήταν κάτι σαν «πρωταπριλιάτικο» αστείο, με το θέμα να τελειώνει εκεί και τα κυριότερο χωρίς καμιά απολύτως τιμωρία των δημιουργών του, αν κι ορισμένοι αναμένουν πιθανή αναδρομική ποινή σε «τριάδα μαθητών», με την επιστροφή τους στις σχολικές αίθουσες την 7η Ιανουαρίου.
Γονείς που έμαθαν από τα δικά τους παιδιά το παραπάνω περιστατικό, το οποίο και αναπαρήγαγαν, έλεγαν ενδεικτικά πως «είναι λυπηρό να περνούν έτσι τέτοια πράγματα, χαρακτηρίζοντάς τα επικίνδυνα και κακόγουστα, αφού δίνουν μήνυμα αποθράσυνσης γι’ ανάλογες πράξεις μαθητών και αλλοιώνουν την πραγματική εικόνα συνύπαρξης με το εκπαιδευτικό προσωπικό, απειλώντας άφοβα την ενδοσχολική ηρεμία και τάξη».