: Στο άνοιγμα των της χώρας, στις 11 Μαΐου, προσανατολίζονται, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, τα συναρμόδια υπουργεία της κυβέρνησης. Ωστόσο, το θέμα θα εξαρτηθεί από την πορεία των κρουσμάτων της πανδημίας μέχρι και το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όπου και αναμένεται να ληφθούν οι σχετικές αποφάσεις.

Πάντως, το θέμα προβληματίζει την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες, καθώς ειδικά για την η εξεταστέα ύλη έχει περικοπεί ήδη και το επόμενο χρονικό θα προσφερθεί μόνο για επαναλήψεις.

Τα σενάρια που εξετάζονται αυτή τη στιγμή από τα συναρμόδια υπουργεία είναι σε πρώτη φάση η λειτουργία μόνο της Γ’ τάξης του Λυκείου, με μαθητές κατά το ήμισυ σε κάθε τάξη και πιθανή εναλλαγή πρωινού – απογεύματος.

Παράλληλα συζητείται το άνοιγμα των ανά περιοχή της χώρας και σταδιακά.

Την ίδια στιγμή, όμως, ειδικοί στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, δηλώνουν ότι τα σχολεία δεν πρέπει να ανοίξουν ξανά φέτος, αλλά να γίνει αναπλήρωση της ύλης που χάθηκε το φθινόπωρο.

Στα παραπάνω συνηγορεί και το θλιβερό φαινόμενο της εικόνας που παρουσιάζεται στα Λύκεια – και ειδικά στην Γ’ τάξη τους – κάθε χρόνο τον Μάιο, όπου οι σχολικές αίθουσες αδειάζουν αμέσως μετά τις διακοπές του Πάσχα. Κι αυτό, γιατί οι υποψήφιοι της Γ’ τάξης του Λυκείου κρατούν τις απουσίες τους για το τέλος του χρόνου για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν… τα μαθήματα στα φροντιστήριά τους.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα στοιχεία που συγκεντρώνει κάθε χρόνο επί του θέματος το υπουργείο Παιδείας, δείχνουν μια αύξηση των απουσιών των μαθητών μετά τις διακοπές του Πάσχα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025