Η Υπουργός Παιδείας με έπαρση και αυταρέσκεια δήλωσε  ότι ολοκλήρωσε  100% το πρόγραμμα της Ν.Δ. για την . Πολύ φοβούμαστε ότι η κα Κεραμέως είναι εκτός πραγματικότητας για τρεις βασικούς λόγους.

Πρώτο, στην παγκόσμια βιβλιογραφία και πολιτική πρακτική μια εκπαιδευτική μεταρρύθμιση για να θεσμοθετηθεί, δοκιμασθεί, εφαρμοσθεί και αξιολογηθεί στα αποτελέσματα της, χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα. Αυτό δεν έγινε. Αντίθετα είδαμε προχειρότητες και σκοπιμότητες, που νόμοι ψηφίζονται  από τη Ν.Δ.  και πριν εφαρμοσθούν  αναθεωρούνται με τροπολογίες σε άσχετα νομοσχέδια.

Δεύτερο, η εκπαιδευτική πολιτική κάθε χώρας είναι εθνικό ζήτημα, που απαιτεί μακροχρόνιες συναινέσεις για να μην υπάρχει «ράβε-ξήλωνε». Μήπως επανασυστάθηκε το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και έγινε εθνικός διάλογος και δεν το καταλάβαμε;  Η αυτάρεσκη αναφορά ότι εφάρμοσε το πρόγραμμα για την Παιδεία της Ν.Δ. απευθύνεται στο στενό κομματικό πυρήνα – ψηφοφόρο της Ν.Δ και ΟΧΙ στην ελληνική κοινωνία.

Η/Ο εκάστοτε Υπουργός Παιδείας πρέπει να είναι  Υπουργός Παιδείας της χώρας και όχι του κόμματος της/του.

Τρίτο, νομίζει η κα Κεραμέως, ότι επειδή στα νομοθετήματα της χρησιμοποιεί  ως επικεφαλίδες του τίτλους του κομματικού προγράμματος της Ν.Δ. ότι στο περιεχόμενο του υπάρχει σοβαρή πολιτική εφαρμογής; Η αντιφατικότητα των τίτλων εντυπωσιασμού πολύ απέχει της πραγματικότητας π.χ. ολοήμερο δημοτικό σχολείο που εξακολουθεί να σχολάει στις 13.15, υποβαθμισμένα προγράμματα στην Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, καμία αξιολόγηση τμημάτων και σχολών στην τριτοβάθμια, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, επιλογές στελεχών  και άλλα πολλά.

Για αυτό η κα Κεραμέως θα πρέπει να είναι περισσότερο μετριόφρων και προσεκτική, γιατί οι επικαλούμενες «μεταρρυθμίσεις» της είναι ένα «άδειο πουκάμισο» για την εκπαίδευση και την Παιδεία

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025