Μερικά ἀπό τά περιεχόμενά του:
➢ Ὅσιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης (1924-1994):Ἡ σημασία του διά τήν Ὀρθόδοξον πίστιν καί ζωήν. Τοῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Θεοδώρου Ζήση.
➢ Ὁ Οἰκ. Πατριάρχης ἀκυρώνει τὴν Συνοδικὴν Πρᾶξιν; Οὔτε αὐτὴν τὴν φορὰν συνεκλήθη ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἱεραρχίας τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου!
➢ Μακ. Ἀρχ. Ἀθηνῶν: «μὲ ποιὸ θράσος ζητᾶτε τὴν κατάργηση τῶν θρησκευτικῶν, τῆς προσευχῆς, τοῦ ἐκκλησιασμοῦ;».
➢ Σχόλιον εἰς τήν «οἰκολογικήν» ἐγκύκλιον τοῦ «Πάπα» Φραγκίσκου.
➢ Ὁ Παύλειος λόγος ποὺ ἀναιρεῖ τὴν κακοδοξίαν τοῦ Παπικοῦ ἐξουσιαστικοῦ πρωτείου. Τοῦ Β. Χαραλάμπους, θεολόγου.
➢ Σεβ. Ἀρχ. Κρήτης: «Ἀναγκαῖος σήμερα ὁ ἁπλὸς γάμος».
➢ Σεβ.Μητρ. Κονίτσης: «Ἡ Χειμάρρα ἦταν, εἶναι καὶ θὰ παραμείνει Ἑλληνική».
➢ Συνομιλίαι τοῦ Μακ. Πατρ. Ἀλεξανδρείαςκαὶ τοῦ Μακ. Πατρ. Ρωσίας.
➢ Ἑλκυστικὴ ταπείνωσις καὶ ἁπλότης. Γράφει ὁ Δρ Χαραλάμπης Μ. Μπούσιας.
➢ Τὸ θαῦμα τῆς Παναγίας εἰς Ὀρχομενόν. Τοῦ Ἀρχιμανδρίτου Νεκταρίου Ζιόμπολα.
➢ Τὸ Ἰσλὰμ ἀπειλεῖ τὴν Ἑλλάδα λόγῳ ἐσφαλμένων χειρισμῶν.
➢ Ἀνακοινωθὲν τῆς Δ.Ι.Σ. Αὐγούστου 2015.
Γεγονότα καί Σχόλια, βιβλιοκρισίαι καί ἄλλη ἐνδιαφέρουσα ὕλη συμπληρώνουν τό φύλλον.