Στην εκπομπή MEGA Σαββατοκύριακο η υπουργός Παιδείας Νίκης Κεραμέως: «Είναι αδιανόητο να μπαίνεις στο πανεπιστήμιο με 1,8 ή 1,4. Θα αλλάξει το σύστημα σε βάθος χρόνου». Αλλαγές στην εισαγωγή στα ΑΕΙ και Πανελλήνιες εξετάσεις: Καίριο λόγο στην εισαγωγή των φοιτητών θα έχουν τα Πανεπιστήμια.
Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Καίριο λόγο στην εισαγωγή των φοιτητών, θα έχουν τα Πανεπιστήμια είπε η υπουργός ενώ αυτή την στιγμή δεν έχουν ρόλο ούτε στην εισαγωγή.
Επεσήμανε ότι από την πρώτη λυκείου ξεκινά η Τράπεζα θεμάτων. «Πρόθεση μας να συνυπολογίζεται η επίδοση του μαθητή στο λύκειο για την εισαγωγή του στο Πανεπιστημίου. Πρόκειται για ένα αδιάβλητο και αξιόπιστο σύστημα», είπε και πρόσθεσε ότι «δεν είναι δίκαιο να κρίνεται το μέλλον ενός παιδιού από μια εξέταση λίγων ωρών».
Για τα παιδιά που θα μπαίνουν τη χρονιά 2020 -2021 θα προσμετράται για την εισαγωγή τους στο Πανεπιστήμιο θα προσμετράται η επίδοσή τους στο Λύκειο. «Θα συζητήσουμε με τους εμπλεκόμενους φορείς. Είμαστε φειδωλοί στις αιφνίδιες αλλαγές».
24 πρότυπα, 38 πειραματικά από Σεπτέμβριο
Αναφερόμενη στα θέματα bullying στα σχολεία η υπουργός αναφέρθηκε στα μέτρα που θα ληφθούν τόσο μεσοπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.
Η υπουργός αναφέρθηκε στην ενίσχυση σχολείου με κοινωνικούς λειτουργούς και ψυχολόγους, μακροπρόθεσμα μέτρα εισάγουμε νέες θεματικές. Μπαίνουν στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, να δώσουν στα παιδιά μια πιο σφαιρική προσέγγιση.
Το αν θα βρουν δουλειά είναι θέμα κοινωνικής ανάπτυξης της χώρας. Στον βαθμό που θα υπάρχουν έκνομες ενέργειες επεμβαίνει και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη Πρέπει να μάθουμε στα παιδιά τι σημαίνει σέβομαι.
Αλλαγές από το νηπιαγωγείο
Ξεκινάμε τις αλλαγές από το νηπιαγωγείο. Ξεχνάμε πόσο κρίσιμα είναι αυτά τα χρόνια έως την ηλικία των έξι ετών. Αναφέρθηκε στη δίχρονη εκπαίδευση δηλαδή «Εμπλουτίζουμε το νηπιαγωγείο και το εμπλουτίζουμε με νέες δραστηριότητες, αγγλικά, νέες τεχνολογίες»
Αλλάζουν όλα τα βιβλία και τα προγράμματα σπουδών. Ενημερώνουμε τα βιβλία, για παράδειγμα Πρέπει να χρίζουμε να επικαιροποιούμε και να προσαρμοζόμαστε στις προκλήσεις τις νέας εποχής.
Δεν αιφνιδιάζουμε, βάλαμε πάνω από όλα τους μαθητές. Δεν άλλαξε για αυτό το λόγο το σύστημα. Επιφέραμε ελάχιστες αλλαγές για να εξορθολογίσουμε κάποιες στρεβλώσεις τους συστήματος.
Κεραμέως: Αξιολόγηση – Πρότυπα – Πανελλήνιες