‘’Έντονος προβληματισμός αλλά και ανησυχία, επικρατούν στις τάξεις των Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής, καθώς παρακολουθούν τον τελευταίο καιρό μια συντονισμένη προσπάθεια υποβάθμισης και απαξίωσης της Φυσικής Αγωγής από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας’’.


Τα ανωτέρω επισημαίνει ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας, σε ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, κ. Κ. Γαβρόγλου, σχετικά με τις πρόσφατες τοποθετήσεις εκπαιδευτικών, που ουδεμία σχέση έχουν με τη Φυσική Αγωγή, ως προϊσταμένων στο Τμήμα Α’ Προγραμμάτων και στο Τμήμα Β’ Σχολικών Αθλητικών Δραστηριοτήτων και Αγώνων της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής (με ΑΔΑ:ΨΗΑΣ4653ΠΣ-ΕΩΔ).
Στην ερώτηση, που συνυπογράφεται από την Τομεάρχη Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, Βουλευτή Επικρατείας, Ν. Κεραμέως, την αν. Τομεάρχη, Βουλευτή Καστοριάς, κ. Μ. Αντωνίου και τον αν. Τομεάρχη, Βουλευτή Αργολίδας, κ. Ι. Ανδριανό, τονίζεται ότι οι τοποθετήσεις αυτές έρχονται έπειτα από την κατάργηση των Γραφείων Φυσικής Αγωγής και την καθυστέρηση στελέχωσης των Ομάδων Φυσικής Αγωγής.
Παράλληλα, οι ερωτώντες Βουλευτές υπογραμμίζουν πως ‘’η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής απαιτεί συγκεκριμένες γνώσεις του αντικειμένου και ανάλογη εμπειρία καθώς με το άρθρο 35 για το νέο Οργανισμό, ορίζεται ότι “στόχος της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής είναι η εφαρμογή της εκπαιδευτικής πολιτικής της Φυσικής Αγωγής, της Αθλητικής Παιδείας και δραστηριότητας σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης’’.
Ακόμη, σημειώνουν πως είναι ‘’αδιανόητο να μην υπάρχουν εργαζόμενοι στο Υπουργείο Παιδείας, που να έχουν την ειδικότητα / κλάδο της Φυσικής Αγωγής, ώστε να στελεχωθούν τα συγκεκριμένα τμήματα της Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής’’ καθώς και ότι ‘’τα στελέχη που τοποθετήθηκαν ως προϊστάμενοι στα προαναφερθέντα Τμήματα, θα μπορούσαν να προσφέρουν σε Διευθύνσεις ή Τμήματα σχετικά με την Πανεπιστημιακή τους κατάρτιση και την επαγγελματική τους εμπειρία’’.
Κατόπιν αυτών, θέτουν στον υπουργό το ερώτημα: ‘’Για ποιον λόγο και με ποια κριτήρια τοποθετήθηκαν Προϊστάμενοι Τμημάτων Φυσικής Αγωγής, εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν διαθέτουν καμία επιστημονική γνώση και εξειδίκευση σχετικές με τη Φυσική Αγωγή; ‘’

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025