«Κατά το πρόσφατο παρελθόν, τόσο σε συζητήσεις στη Βουλή, όσο και μέσω του κοινοβουλευτικού ελέγχου, επισημάναμε πως η αντικατάσταση του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου με αυτή του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου θα προκαλούσε πολλαπλές δυσλειτουργίες στις αντίστοιχες δομές εκπαίδευσης. Θα πρέπει, δε, να σημειωθεί ότι είχαμε καταθέσει σχετικές ερωτήσεις για τη διαδικασία επιλογής των Συντονιστών, ενώ είχαμε διακρίνει και υπογραμμίσει δημόσια στη Βουλή ότι η μεταχείριση, που επεφύλασσε το Υπουργείο έναντι των πρώην Σχολικών Συμβούλων, απέπνεε μία τάση εκδικητικότητας».
Τα ανωτέρω τονίζει, μεταξύ άλλων, ο αν. Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της ΝΔ, Βουλευτής Ν. Λάρισας, κ. Χρήστος Κέλλας, στην ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Παιδείας, κ. Κ. Γαβρόγλου, με θέμα την «Απαξιωτική αντιμετώπιση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στο ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας», επικαλούμενος σχετικό δημοσίευμα και σημειώνοντας:
«Ο Πρόεδρος του Συλλόγου εκπαιδευτικών ΠΕ Λάρισας “Κων/νος Κούμας”, κ. Δ. Παπαποστόλου, καταγγέλλει τις απαράδεκτες συνθήκες, τις οποίες καλούνται να αντιμετωπίσουν οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στο ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας, με έδρα τη Λάρισα.
Συγκεκριμένα, ο κ. Παπαποστόλου υποστηρίζει:
“Προχώρησαν άρον-άρον σε επιλογές Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου προκειμένου να ελέγξουν τις νέες Δομές της Εκπαίδευσης –τελικά δεν τα κατάφεραν, επιλέχθηκε το 70% των πρώην Σχολικών Συμβούλων- και δε φρόντισαν να εξασφαλίσουν στους Συντονιστές το βασικό, ανθρώπινες συνθήκες για να λειτουργήσουν. “Στοίβαξαν” στην κυριολεξία 32 εκπαιδευτικούς-επιστήμονες σε δύο αίθουσες του 1ου Γυμνασίου Λάρισας. Μάλιστα οι 11 Συντονιστές ΠΕ 70 της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε μια αίθουσα 35 τ.μ. Ανάλογα και οι Συντονιστές ΠΕ 60 Προσχολικής Αγωγής”».
Κλείνοντας την ερώτησή του, ο Λαρισαίος πολιτικός επισημαίνει:
«Δυστυχώς, φαίνεται ότι επιβεβαιωνόμαστε για μία ακόμη φορά. Δεν είναι δυνατόν, τα συγκεκριμένα στελέχη, να γίνονται αποδέκτες τέτοιας συμπεριφοράς, καθώς το Υπουργείο δεν μπορεί να τους εξασφαλίσει ανθρώπινες συνθήκες, για να λειτουργήσουν.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:
1. Γνωρίζετε για το συγκεκριμένο ζήτημα;
2. Σε ποιές ενέργειες προτίθεσθε να προχωρήσετε, προκειμένου να βρεθεί ένας επαρκής και αξιοπρεπής χώρος εργασίας για τους Συντονιστές του ΠΕΚΕΣ Θεσσαλίας;»