Από τη στιγμή που η χώρα συμμετέχει σε έναν πραγματικό πόλεμο για τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, η ΔΑΚΕ Καθηγητών ν. Λάρισας συνειδητά επέλεξε, το τελευταίο χρονικό διάστημα, να αδιαφορήσει για όλους αυτούς που έχουν αποφασίσει, ο καθένας για τους λόγους του, να απασχολούν την εκπαιδευτική ειδησεογραφία, αναφέρει η ΔΑΚΕ Δ.Ε Ν. ΛΑΡΙΣΑΣ.
Δυστυχώς όμως, είμαστε αναγκασμένοι να παρέμβουμε διότι το επιβάλει η συνδικαλιστική μας συνέπεια προς την εκπαιδευτική κοινότητα.
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών ν. Λάρισας διαχρονικά είναι η παράταξη η οποία αφενός δεν μηδενίζει τα πάντα (φαινόμενο του αριστερού «μωσαϊκού») αλλά και αφετέρου δεν χαϊδεύει καμία κυβέρνηση οποιασδήποτε χρωματικής απόχρωσης. Τον ρόλο του χειροκροτητή η παράταξη της ΔΑΚΕ τον έχει αποποιηθεί, με αποτέλεσμα, εδώ και αρκετά χρόνια, λόγω της εμπιστοσύνης που εισπράττει από τον μάχιμο καθηγητή, να είναι η πρώτη συνδικαλιστική δύναμη στον χώρο της Δ/θμιας εκπαίδευσης όχι μόνο στον νομό Λάρισας αλλά και πανελληνίως.
Αυτά προς υπενθύμιση στους ΣΥΝΕΚ (2), οι οποίοι έχουν απομείνει, επί της ουσίας κυριολεκτικά δύο (2)! Δυστυχώς για αυτούς τα μεγέθη των δύο παρατάξεων είναι εντελώς δυσανάλογα. Οι συνάδελφοι τούς έχουν κατατάξει εδώ και καιρό στην ανάλογη, της προσφοράς τους στο Ελληνικό Σχολείο, θέση. Οι copy paste ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ που σταθερά χρησιμοποιούν, τους εκθέτουν μονίμως. Με λάθος τρόπο, απελπισμένα προσπαθούν να μαζέψουν τα κομμάτια του υπό διάλυση κόμματός τους. Δεν πείθουν πλέον κανένα.
Στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ μας εμμονικά συνεχίζουν το βιολί τους. Εννοείται πάντα σε αγαστή συνεργασία με τη γνωστή Πατσή, η οποία με τις ψήφους που καρπώθηκε από τη συμμετοχή της στο ψηφοδέλτιο της ΔΑΚΕ, κατέχει θέση της ΔΑΚΕ στο Δ.Σ., την στιγμή που ανήκει σε άλλη συνδικαλιστική παράταξη πλέον! Γλυκιά, ως γνωστόν, η καρέκλα για τον κηδεμόνα αλλά και για τους «ανιδιοτελείς» «ακηδεμόνευτούς» του. Για το παταγώδες φιάσκο του στις πρόσφατες ψευτοεκλογές για τα Υ.Σ., θα υπάρξει σύντομα τοποθέτηση της ΔΑΚΕ Καθηγητών ν. Λάρισας.
Το διοικητικό αδιέξοδο της ΕΛΜΕ μας υφίσταται αλλά παρά τις δυσκολίες και τα προβλήματα, που δυστυχώς συνεχίζουν να προκαλούν ΣΥΝΕΚ και Πατσή, τα τρία μέλη της ΔΑΚΕ (Φούντας, Μπατσίλα και Κωστόπουλος) καθοδηγούν με ευσυνειδησία, εντιμότητα και συνέπεια το συνδικαλιστικό μας Όργανο.
Πρόσφατα προέκυψε ζήτημα για τον τρόπο συνεδριάσεων του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, τη στιγμή που το Υπ. Εσωτερικών το διευκρινίζει με συνεχείς ΚΥΑ (ΦΕΚ Β΄ 5255, ΦΕΚ Β΄ 5350, ΦΕΚ Β΄ 5486), κάνοντας λόγο για «Συνεδριάσεις των Συλλογικών Οργάνων μέσω τηλεδιάσκεψης».
Τα μέλη της ΔΑΚΕ στο Δ.Σ., όπως έπραξαν και τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, έτσι και στη δεύτερη καραντίνα (από 10 /11 /2020) πρότειναν πρώτοι, οι συνεδριάσεις του Δ.Σ. να γίνονται με τηλεδιάσκεψη.
Από τη μία λοιπόν οι δύσμοιροι ΣΥΝΕΚ (2) για μια ακόμα φορά, και στα πλέον απλά, επεδίωξαν να βάλουν τρικλοποδιές στη λειτουργία της ΕΛΜΕ (θύμωσαν αρχικά και δεν ήθελαν τηλεδιάσκεψη αλλά στη συνέχεια, κάτω από την πίεση των γεγονότων, ξεθύμωσαν και δέχτηκαν) και από την άλλη ο κηδεμόνας των «ακηδεμόνευτων» δηλώνει πως είναι υπέρ της τεχνολογίας!!, ενώ την ίδια στιγμή κάποιοι του ψηφοδελτίου του την επικοινωνία με «e-mail» την αποκαλούν «σήμα»!!
Όπως γίνεται αντιληπτό με αυτά και με αυτά κάποιοι, χωρίς να τους ενδιαφέρει η ομαλή λειτουργία της ΕΛΜΕ, επιζητούν μόνο κομματικά οφέλη (ΣΥΝΕΚ 2 – ΣΥΡΙΖΑ) και κάποιοι άλλοι πνίγονται στις προσωπικές τους εμμονές και τα αδιέξοδά τους (ο «ανιδιοτελής» κηδεμόνας των «ακηδεμόνευτων»).
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι ,
τα καυτά όμως ζητήματα που απασχολούν όλους μας, είναι άλλα και σημαντικότερα.
Η τηλεκπαίδευση δυστυχώς, λόγω των συνθηκών, είναι γεγονός αλλά και απαραίτητη.
Πώς είναι όμως δυνατόν να λέμε ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε μια, από τον νόμο, υποχρεωτική διαδικασία;
Πώς είναι δυνατόν να μην τη στηρίξουμε, τη στιγμή που όλοι μας είμαστε εκτός της αίθουσας;
Πώς είναι δυνατόν να μην επισημάνουμε λάθη, αστοχίες και παραλείψεις που οδήγησαν και οδηγούν ακόμα όλους μας σε απόγνωση λόγω των τεχνικών προβλημάτων (μικρών ή μεγάλων) που σχεδόν καθημερινά συναντάμε;
Πώς είναι δυνατόν να μη μεταφέρουμε τις αγωνίες των μαθητών και των οικογενειών τους, οι οποίοι καθημερινά προσπαθούν να βολευτούν με ένα υπολογιστή για το μάθημα δύο ή τριών παιδιών;
Πώς είναι δυνατόν να μη σταθούμε απέναντι σε αυτούς τους επικίνδυνους και ανεύθυνους «ανιδιοτελείς» της καρέκλας, οι οποίοι μιλάνε για απαραίτητη «καθιέρωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων»; Ποιος θα καθορίσει μελλοντικά, ποιες θα είναι οι «έκτακτες καταστάσεις»; Ποια θα είναι τα κριτήρια; Τι ρόλο παίζουν τελικά αυτοί που ασπάζονται τέτοιες «αρχές»;
Αυτοί που στηρίζουμε το, εξ ανάγκης, εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης είμαστε κυρίως ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι με σχεδόν ανύπαρκτη επιμόρφωση, οι περισσότεροι αποκλειστικά με δικά μας μέσα, κληθήκαμε να επιτελέσουμε το λειτούργημά μας με ένα ιδιαίτερο και συνάμα δύσκολο τρόπο. Τα εύσημα για την υλοποίηση της τηλεκπαίδευσης λοιπόν ανήκουν κυρίως στους εκπαιδευτικούς, στους μαθητές και στις οικογένειές τους.
Θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους μαθητές μας, επιτελώντας το πολυδιάστατο έργο μας. Ως πότε όμως το φιλότιμο του καθηγητή θα αρκεί; Η κυβέρνηση οφείλει να μας στηρίξει με έργα.
Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,
η Τοπική Επιτροπή, τα μέλη και οι φίλοι της ΔΑΚΕ Καθηγητών ν. Λάρισας, εύχονται ολόψυχα σε ΟΛΟΥΣ εσάς και στις οικογένειές σας καλές γιορτές με υγεία, χαρά και ευτυχία. Το νέο έτος ας σηματοδοτήσει την επάνοδο στην κανονικότητα της ζωής μας. Ευχόμαστε να λήξει η συγκεκριμένη, μη φυσιολογική, εκπαιδευτική διαδικασία και να επανέλθουμε σύντομα στο σχολικό περιβάλλον και στους μαθητές μας.