Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΟΙΕΛΕ αναφορικά με τις καταγγελίες προς τις αρμόδιες εποπτικές αρχές για σοκαριστικές υποθέσεις παρενόχλησης μαθητών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Η ΟΙΕΛΕ, μετά από σοβαρότατες καταγγελίες πολιτών, ζήτησε την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων εποπτικών αρχών της πολιτείας για δύο σοβαρές υποθέσεις παρενόχλησης μαθητριών/μαθητών από εκπαιδευτικούς.
Επιδόματα ΟΠΕΚΑ – ΔΥΠΑ: Πώς θα λειτουργεί το νέο σύστημα πληρωμών
Η πρώτη αφορά σε ιδιωτικό σχολείο της νότιας Αττικής που έχει πολλάκις απασχολήσει τις εκπαιδευτικές αρχές. Σύμφωνα με όσα μας κατήγγειλαν γονείς και συνάδελφοι, εκπαιδευτικός του σχολείου θώπευε μαθήτριές του και απειλούσε με μείωση βαθμού όσες διαμαρτυρήθηκαν για τη συμπεριφορά του. Μετά από τις καταγγελίες αυτές, ο εκπαιδευτικός φέρεται να απομακρύνθηκε από το σχολείο, ωστόσο οι καταγγέλλοντες μας ενημερώνουν πως η απομάκρυνση ήταν εικονική και πως ο εν λόγω θα συνεχίσει να βρίσκεται στο σχολείο και τη νέα σχολική χρονιά από άλλη θέση. Η Ομοσπονδία μας ζήτησε από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας την άμεση διερεύνηση της υπόθεσης και, σε περίπτωση που οι καταγγελίες ευσταθούν, την απομάκρυνση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού από το σχολείο.
Η δεύτερη περίπτωση αφορά σε εκπαιδευτικό φροντιστηρίου, ο οποίος διαρρέει βίντεο και φωτογραφίες με μαθητές και μαθήτριές του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παραβιάζοντας το νόμο περί προσωπικών δεδομένων. Ταυτόχρονα, χρησιμοποιεί ακραία υβριστική και σεξιστική φρασεολογία που σοκάρει. Το οπτικό υλικό (στιγμιότυπα οθόνης και βίντεο) που παραλάβαμε από πολίτες, εστάλη στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και στο Συνήγορο του Παιδιού.
Ελπίζουμε να υπάρξει ταχύτατη διερεύνηση των καταγγελιών και απόδοση ευθυνών στους παραβάτες. Αποτελεί υποχρέωση όλων μας να προστατεύσουμε τα παιδιά μας, το πιο ευαίσθητο και ευάλωτο κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Άνθρωποι που εκμεταλλεύονται την παιδική αθωότητα με βάναυσο και χυδαίο τρόπο δεν έχουν καμιά θέση στην τάξη, καμιά θέση στον ιερό χώρο της Παιδείας.