ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΚΡΙΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ κ. ΜΑΣΤΡΟΚΩΣΤΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ


Γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σκοινί ή αλλιώς, «από το καλά ειπωμένο καλύτερο το καλά καμωμένο …»
Όλοι όσοι υπογράφουμε αυτό το κείμενο θα θέλαμε να καταγγείλουμε τη στάση που επέδειξε και τον τρόπο που ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ ο Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας και αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ κ. Μαστροκώστας Κωνσταντίνος στις πρόσφατες κρίσεις διευθυντών σχολικών μονάδων στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ευρυτανίας.
Ο, κατά τα άλλα φερόμενος ως υπέρμαχος των συμφερόντων των εκπαιδευτικών , ο οποίος είναι κατά κάθε μορφής αξιολόγησης και εκλεγμένος για το Συνέδριο της ΟΛΜΕ με την παράταξη των Παρεμβάσεων ,η οποία ζητούσε από τους συναδέλφους να απέχουν εντελώς και σε όλα τα στάδια από τη διαδικασία των κρίσεων των Διευθυντών ,κ. Ματροκώστας επέλεξε μια άλλη στάση απέναντι στο ένα τρίτο των συμμετεχόντων στις κρίσεις συναδέλφων.
Συγκεκριμένα απηύθυνε ερωτήσεις μόνο σε 4 από τους συμμετέχοντες, ενώ τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου απηύθυναν ερωτήσεις σε όλους. Οι ερωτήσεις που απηύθυνε στους υπογράφοντες ήταν προσωπικές, επιθετικές, αμφισβητούσαν την επάρκειά μας ακόμη και το ήθος μας. Μας βαθμολόγησε δε με το βαθμό δύο (2) με άριστα το οκτώ(08), την ίδια ώρα που τα υπόλοιπα μέλη του Συμβουλίου μας βαθμολόγησαν με άριστα (7 και 8) .Τέλος οι αιτιολογήσεις του για τη βαθμολογία δεν έχουν καμία σχέση με τα οριζόμενα από το νομοθετικό πλαίσιο και κινούνται στα όρια ακόμη και της συκοφαντικής δυσφήμησης .Σε κάποιες περιπτώσεις δε αγνόησε και την απόλυτα ομόφωνα θετική γνώμη του συλλόγου διδασκόντων για τον υποψήφιο διευθυντή.
Θεωρούμε λοιπόν ότι ο κ Μαστροκώστας μετατρέποντας τη διαδικασία της Συνέντευξης σε Παρωδία, προχώρησε σε ένα ξεκαθάρισμα των διευθυντών που δεν του ήταν αρεστοί. Ο στόχος του ήταν διπλός: 1ον να αντικαταστήσει όλους όσους δεν τον στήριξαν στις εκλογές για τη θέση του αιρετού μέλους του ΠΥΣΔΕ το 2016 και να δημιουργήσει τον δικό του πλέον προσωπικό μηχανισμό στον νομό, ελέγχοντας τα σχολεία και 2ον να εξουδετερώσει όλους όσους έχουν πολιτική και συνδικαλιστική άποψη και θέση για τα ζητήματα της εκπαίδευσης διαφορετική από τη δική του. Έτσι λοιπόν βαθμολόγησε με χαμηλές βαθμολογίες τους «απέναντι» και με υψηλές τους «ημετέρους» . Αφήνουμε λοιπόν, στην κρίση του καθενός τα συμπεράσματα σχετικά με τη λειτουργία του προέδρου της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας και αιρετού μέλους αυτού του υπηρεσιακού συμβουλίου, που απέδειξε εμπράκτως ότι η «αξιολόγηση», την οποία γενικότερα απορρίπτει μετά βδελυγμίας, στα χέρια του δεν είναι τίποτε άλλο παρά η εύνοια προς τους «δικούς μας» και ένα ξεκαθάρισμα λογαριασμών με «τους άλλους» και ιδιαίτερα με όσους δεν είναι «καλά και βολικά παιδιά» σε σχέση με τον τρόπο που ο κ. Μαστροκώστας διαχειρίζεται τα εκπαιδευτικά ζητήματα της περιοχής.
Υ.Γ :Τα πνευματικά δικαιώματα της τελευταίας παραγράφου ανήκουν στο Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ευρυτανίας. Εμείς απλώς κάναμε κάποιες αλλαγές στα πρόσωπα και τις απαραίτητες γραμματικές διορθώσεις.

Αναγνωστοπούλου Κωνσταντίνα ΠΕ11
Ιγνατίου Θεοδώρα ΠΕ06
Σιούτα Βασιλική ΠΕ11

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025