Καταγγελία ΕΛΜΕΣΙ για την κατάσταση στις σχολικές μονάδες της – Δεύτερη εβδομάδα έναρξης των μαθημάτων και τα προβλήματα αναφορικά με την ασφαλή λειτουργία των παραμένουν άλυτα:

συνωστισμός ακόμα και 31 μαθητών στις σχολικές αίθουσες, που συχνά είναι μικρές και ανεπαρκώς αεριζόμενες, ελλείψεις στο εκπαιδευτικό προσωπικό (πάνω από 30 κενά πλήρους ωραρίου), αδυναμία τήρησης των μέτρων ασφάλειας λόγω κτηριακών προβλημάτων. Τα προβλήματα αυτά παραμένουν εξαιτίας της ανευθυνότητας του ΥΠΑΙΘ και της ουσιαστικά ανύπαρκτης προετοιμασίας της Διοίκησης του Ιδρύματος.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕΣΙ από την αρχή της χρονιάς, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τον υπερβολικά μεγάλο αριθμό εγγραφών μαθητών σε πολλά τμήματα όλων των σχολικών μονάδων του Ιδρύματος, μετά από συνάντηση με τον αναπληρωτή γενικό διευθυντή, είχε επισημάνει τα προβλήματα και είχε ζητήσει:

να ληφθούν μέτρα μείωσης του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, με ανώτατο όριο τους 15
να εγκριθεί η αύξηση του αριθμού των τμημάτων όπου απαιτείται και
να ζητηθεί άμεσα ικανοποιητικός αριθμός αναπληρωτών εκπαιδευτικών με σχετικό έγγραφο της Διοίκησης προς το ΥΠΑΙΘ.

Σε νέα συνάντηση την προηγούμενη εβδομάδα, ενημερώσαμε εκ νέου για τον απαράδεκτα μεγάλο αριθμό μαθητών σε πολλά τμήματα (από 26 έως και 31 άτομα), καθώς και για τις συνεχιζόμενες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Καταγγέλλουμε την εγκληματική αδιαφορία του Υπουργείου Παιδείας και της Διοίκησης του Ιδρύματος για μείωση του αριθμού των παιδιών ανά τμήμα και για τη μη χορήγηση δωρεάν διαγνωστικών τεστ στα μέλη της σχολικής κοινότητας. Την παντελή έλλειψη προετοιμασίας και παροχής τεχνολογικού εξοπλισμού στις σχολικές μονάδες για την εξ αποστάσεως διδασκαλία.

Απαιτούμε άμεσα:

τη μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα
την κάλυψη τριάντα (30) διδακτικών κενών πλήρους ωραρίου με προσλήψεις των αντίστοιχων αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
την αξιοποίηση όλων των ανενεργών αιθουσών του ιδρύματος, με πρώτιστες αυτές του ΚΕΔΙΒΙΜ, για την αποσυμφόρηση των σχολικών μονάδων.
τη λειτουργία των τμημάτων του ΙΕΚ μόνο τις απογευματινές ώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025