Συνεχίζεται η τακτική της μετατροπής των συμβάσεων αναπληρωτών από μειωμένο σε πλήρες ωράριο προκαλώντας αδικίες καθώς δεν μετατρέπονται οι συμβάσεις του συνόλου των αναπληρωτών με αποτέλεσμα το επόμενο σχολικό έτος να έχουμε αλλαγές στην κατάταξη ακόμα και αναπληρωτών που προσελήφθησαν στην ίδια φάση καθώς κάποιοι είχαν την τύχη να γίνουν πλήρους ωραρίου και κάποιοι όχι.
Επίσης διαπιστώνουμε ότι σε αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου της ίδιας φάσης κάποιων μετατράπηκαν οι συμβάσεις σε πλήρες ωράριο στις 12 Μαρτίου και σε άλλους στις 21 Απριλίου ενώ κάποιοι παρέμειναν μειωμένου ωραρίου.
Με απόφαση που έχει ημερομηνία 21 Απριλίου, και αν δεν κάνουμε λάθος είναι η δεύτερη, η οποία εκδίδεται από τη νέα πολιτική ηγεσία μετατρέπονται οι συμβάσεις 16 αναπλη
Η απόφαση αυτή της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, η οποία εκμεταλλευόμενη την πραγματική αγωνία των εκπαιδευτικών για να εργαστούν στα σχολεία, μεθοδεύει ενέργειες οι οποίες υπηρετούν σκοπούς που δε συνάδουν με το αίσθημα δικαίου.
Οι Βουλευτές υπογράμμιζαν ότι τέτοιες νομοθετικές παρεμβάσεις έρχονται σε αντίθεση με την αρχή της αξιοκρατίας και προκαλούν σοβαρά ερωτήματα ως προς την πραγματική στόχευση του Υπουργείου ενώ δεν παραλείπουν να επισημάνουν ότι η εγκύκλιος δημιουργεί ανισότητες από τη στιγμή που τα κενά στην ειδική εκπαίδευση είναι πολύ περισσότερα από τις πιστώσεις που διέθεσε το ΥΠΑΙΘ.
Τέλος ζητούσαν να μάθουν το σκεπτικό της έκδοσης εγκυκλίου που αναβάθμισε τους αναπληρωτές μειωμένουωραρίου σε πλήρες καθώς και τα μέτρα που προτίθετο να λάβει ο υπουργός ( ο κ. Λοβέρδος) ώστε να αποκατασταθεί η νομιμότητα και να επανέλθει η ισονομία των υποψηφίων.
Σημειώνουμε ότι αν και οι αναπληρωτές της Παράλληλης Στήριξης προσλαμβάνονται αποκλειστικά ως μειωμένουωραρίου εντούτοις είναι δυνατή η τροποποίηση της σύμβασής τους σε πλήρες ωράριο με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, εφόσον οι εκπαιδευτικοί το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους, για το ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ και στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης.
Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά υπηρεσίες με σειρά προτεραιότητας: α) παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη−συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ για τις ειδικότητες που προβλέπεται. Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης. Σε περίπτωση μετατροπής της σύμβασης μειωμένου ωραρίου σε πλήρους ωραρίου κατά τα ανωτέρω, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης υποχρεούνται στην αποστολή των ονομάτων των εκπαιδευτικών στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής για την τροποποίηση της σχετικής υπουργικής απόφασης.