Για πρώτη φορά από φέτος ηλεκτρονικά οι αιτήσεις μετάθεσης των εκπαιδευτικών
Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προχωρεί φέτος για πρώτη φορά στην καθιέρωση της υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής. Κατ’ αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται η απλούστευση και η ταχύτητα της διαδικασίας καθώς και το αδιάβλητο και διαφανές των αποτελεσμάτων των αιτήσεων.
Από αύριο η επικαιροποίηση των φακέλων
Λόγω του νέου συστήματος παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί, που προτίθενται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης, να προβούν σε επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου από 14-12-2016 έως 20-1-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr). Η σύνδεση στο σύστημα γίνεται με το όνομα χρήστη (user name) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για την πρόσβασή τους στις υπηρεσίες του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (ΠΣΔ). Αναλυτικές οδηγίες αναφέρονται στην αρχική σελίδα της ηλεκτρονικής εφαρμογής.
Στην παρούσα φάση δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους. Συγκεκριμένα μπορούν να βλέπουν τα βασικά τους στοιχεία καθώς και τις υπηρετήσεις τους με την προκύπτουσα μοριοδότηση. Εάν διαπιστώνουν εσφαλμένες ή μη επικαιροποιημένες εγγραφές, δύνανται να αιτούνται αλλαγές, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του συστήματος (αναφέρονται σχετικές
οδηγίες στο εγχειρίδιο της εφαρμογής), προς τη Διεύθυνση της οργανικής τους θέσης, η οποία τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο, αποστέλλοντας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα σχετικά δικαιολογητικά.
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης επεξεργάζονται το αίτημα ή τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, προβαίνουν στις αναγκαίες αλλαγές στον ηλεκτρονικό τους φάκελο στο e-datacenter και καταχωρίζουν κάθε πληροφορία στο πεδίο «Παρατηρήσεις», ώστε να λάβει γνώση ο εκπαιδευτικός. Στην περίπτωση που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αδυνατούν να ανταποκριθούν σε κάποιο αίτημα εκπαιδευτικού, τότε και μόνο τότε, δύνανται, αφού καταχωρίσουν στο πεδίο «Παρατηρήσεις» τις δικές τους απόψεις, να το προωθήσουν στην Κεντρική Υπηρεσία.
Με νέα εγκύκλιο θα καθοριστεί το χρονικό διάστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης.
Στην παρούσα φάση δίνεται η δυνατότητα πρόσβασης στους μόνιμους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα στοιχεία του ηλεκτρονικού Μητρώου τους. Συγκεκριμένα μπορούν να βλέπουν τα βασικά τους στοιχεία καθώς και τις υπηρετήσεις τους με την προκύπτουσα μοριοδότηση. Εάν διαπιστώνουν εσφαλμένες ή μη επικαιροποιημένες εγγραφές, δύνανται να αιτούνται αλλαγές, υποβάλλοντας σχετικό αίτημα μέσω του συστήματος (αναφέρονται σχετικές
οδηγίες στο εγχειρίδιο της εφαρμογής), προς τη Διεύθυνση της οργανικής τους θέσης, η οποία τηρεί τον προσωπικό τους φάκελο, αποστέλλοντας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τα σχετικά δικαιολογητικά.
Οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης επεξεργάζονται το αίτημα ή τα αιτήματα των εκπαιδευτικών, προβαίνουν στις αναγκαίες αλλαγές στον ηλεκτρονικό τους φάκελο στο e-datacenter και καταχωρίζουν κάθε πληροφορία στο πεδίο «Παρατηρήσεις», ώστε να λάβει γνώση ο εκπαιδευτικός. Στην περίπτωση που οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης αδυνατούν να ανταποκριθούν σε κάποιο αίτημα εκπαιδευτικού, τότε και μόνο τότε, δύνανται, αφού καταχωρίσουν στο πεδίο «Παρατηρήσεις» τις δικές τους απόψεις, να το προωθήσουν στην Κεντρική Υπηρεσία.
Με νέα εγκύκλιο θα καθοριστεί το χρονικό διάστημα ηλεκτρονικής υποβολής των αιτήσεων μετάθεσης.
http://www.minedu.gov.gr/