: Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας, αυτοί ακριβώς που τίποτα ουσιαστικό δεν κάνουν τείχος προστασίας για την κοινωνική πλειοψηφία να στήσουν απέναντι στον covid-19, αναφέρει ο Ζ’ Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Θεσσαλονίκης.

Η ανακοίνωση

Ενάμιση χρόνο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας κι αφού μέχρι τώρα δεν έκανε παρά τα ελάχιστα για την προστασία της δημόσιας υγείας, η κυβέρνηση σήμερα φαίνεται να «τα ποντάρει όλα» στην δημιουργία ενόχων για όλα αυτά που προκαλούν οι ελλείψεις της δικής της πολιτικής.

Αυτοί που δεν ικανοποίησαν κανένα από τα αιτήματα του υγειονομικού και λαϊκού κινήματος για θωράκιση του δημόσιου συστήματος υγείας (προσλήψεις γιατρών-νοσηλευτών, ΜΕΘ, άνοιγμα κλειστών και επίταξη ιδιωτικών νοσοκομείων, μαζικά τεστ και ιχνηλάτηση, έγκαιρος καθολικός εμβολιασμός κ.ά.) και δομών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας που έγκαιρα τους πρώτους μήνες του χρόνου, θα αναλάμβαναν την έγκυρη ενημέρωση (απαντήσεις σε υπαρκτά ερωτήματα/ανησυχίες) και τον καθολικό δωρεάν εμβολιασμό όλου του πληθυσμού (κόντρα σε ανταγωνισμούς φαρμακοβιομηχανιών και κρατών για τα εμβόλια). Αντ’ αυτού προωθούν αφειδώς κονδύλια για τον ιδιωτικό τομέα υγείας, τα κανάλια, τους εξοπλισμούς και την αστυνομία…

Αυτοί που αδιαφόρησαν παντελώς για την υγεία και τη ζωή μαθητ(ρι)ών και εκπαιδευτικών και δεν υιοθέτησαν κανένα μέτρο για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων (μέχρι 15 μαθητές στο τμήμα, διορισμοί εκπαιδευτικών και προσωπικού καθαριότητας, εύρεση και διαμόρφωση νέων σχολικών χώρων, τακτικά τεστ, κατά προτεραιότητα εμβολιασμός των εκπαιδευτικών κ.ά.) Αντ’ αυτού θεσμοθέτησαν εν μέσω πανδημίας την αύξηση μαθητών ανά τμήμα και τον συνωστισμό των μαθητ(ρι)ών σε αίθουσες-κλουβιά (πολλές φορές χωρίς ούτε καν παράθυρα) και υιοθέτησαν την τηλε-“εκπαίδευση” της ενίσχυσης των ταξικών ανισοτήτων και αμάθειας…

Αυτοί που σήμερα, με τους νεκρούς από την πανδημία να πλησιάζουν τους 13 χιλιάδες και ενώ το τέταρτο κύμα είναι ήδη παρόν, συνεχίζουν να ενδιαφέρονται μόνο για την λειτουργία της αγοράς και την κερδοφορία των επιχειρήσεων, ανοίγοντας ανεξέλεγκτα τον τουρισμό, επιτρέποντας τη λειτουργία άνευ όρων και τον συνωστισμό των εργαζόμενων στις μεγάλες επιχειρήσεις όπως και τα Μ.Μ.Μ., σπέρνουν με τη συνέργεια πρόθυμων «επιστημονικών επιτροπών» και πλούσια χρηματοδοτούμενων Μ.Μ.Ε. το φόβο και τροφοδοτούν την παραπληροφόρηση και τον ανορθολογισμό και ταυτόχρονα προωθούν σχέδια για το κλείσιμο και άλλων δημόσιων νοσοκομείων.

Κυβέρνηση και υπουργείο Παιδείας, αυτοί ακριβώς που τίποτα ουσιαστικό δεν κάνουν τείχος προστασίας για την κοινωνική πλειοψηφία να στήσουν απέναντι στον covid-19, αυτοί ακριβώς σήμερα προσπαθούν να αποσείσουν από πάνω τους τις τεράστιες ευθύνες για τις εγκληματικές ελλείψεις της πολιτικής τους, κατασκευάζοντας “ενόχους” και στοχοποιώντας ολόκληρες επαγγελματικές ομάδες. Χωρίς ντροπή απέναντι σε έναν κλάδο που είναι ήδη εμβολιασμένος κατά 73%, έρχονται σήμερα να μιλήσουν για υποχρεωτικότητα, προσπαθούν να προκαλέσουν κοινωνικό αυτοματισμό εναντίον (και) των εκπαιδευτικών και εκτοξεύουν απειλές για ποινές, περικοπή μισθού και απολύσεις!!!

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΑΣΕΙ!!!

Τα εμβόλια είναι πολύ σοβαρή επιστημονική και κοινωνική κατάκτηση, ένα αναγκαίο και σωτήριο μέσο για την καταπολέμηση της παμδημίας. Αλλά δεν είναι πανάκεια και δεν μπορούν να λειτουργήσουν παρά μόνο στα πλαίσια ενός πλήρως θωρακισμένου δημόσιου συστήματος υγείας. Μετά από μια σοβαρή εκστρατεία ενημέρωσης (ικανή να καταρρίψει κάθε ανορθολογισμό και να απαντήσει σε εύλογες ανησυχίες), ο εμβολιασμός μπορεί να είναι καθολικός (και φυσικά δημόσιος και δωρεάν), με όλα τα ασφαλή και αποτελεσματικά εμβόλια αλλά δεν μπορεί να γίνεται πεδίο εξαναγκασμού και εκβιασμού των εκπαιδευτικών (και εργαζόμενων), ποινών ή προνομίων!

Λέμε ΟΧΙ στην κυβερνητική τρομοκρατία και τις απολύσεις – Καμία περιστολή των δημοκρατικών δικαιωμάτων με πρόσχημα τον κορονοϊό

Απαιτούμε άμεση λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων για την ενίσχυση του σημόσιου συστήματος υγείας

Διεκδικούμε άμεσα μέτρα για ανοιχτά και ασφαλή σχολεία, με ζωντανή εκπαιδευτική διαδικασία και όχι την κακόφημη τηλε-“εκπαίδευση” – 15 μαθητ(ρι)ες/τμήμα, διορισμούς εκπαιδευτικών και καθαριστ(ρι)ών, εύρεση/διαμόρφωση των αναγκαίων σχολικών χώρων