Π.Ε.ΚΑ.Π.: Υποβάθμιση Πληροφορικής Παιδείας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Οργή και ανησυχία προκαλεί στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, μόνιμους και αναπληρωτές, που υπηρετούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση η νέα προσπάθεια υποβάθμισης της Πληροφορικής Παιδείας. Ενώ είναι σε εξέλιξη ο Εθνικός και Κοινωνικός Διάλογος για την Παιδεία, ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Ν. Φίλης επιλέγει να υπογράψει Υπουργική απόφαση με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου» (Φ12/657/70691/Δ1/26-4-2016), με αποκλειστικό γνώμονα την εξοικονόμηση ωρών και όχι με βάση τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών. Με κλειστά τα σχολεία λόγω των διακοπών του Πάσχα, ανακοινώνονται οι αλλαγές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, εσκεμμένα προκειμένου να μην μπορεί να αντιδράσει η εκπαιδευτική κοινότητα.
Η Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) καταγγέλλει αυτή τη μεθόδευση και τονίζει ότι η μοναδική ρεαλιστική πρόταση για ένα σύγχρονο δημοτικό σχολείο, είναι η εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος των Ε.Α.Ε.Π. στο σύνολο των δημοτικών σχολείων της χώρας. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο σχετικό
- περιορίζει τα τμήματα του Ολοήμερου δημοτικού καθώς βασική προϋπόθεση εγγραφής των μαθητών αποτελεί πλέον το να εργάζονται και οι 2 γονείς,
- μειώνει τις ώρες του μαθήματος της Πληροφορικής στο δημοτικό (12/θέσια) και
- δίνει ανάθεση του μαθήματος σε άλλο Κλάδο χωρίς καμία επιστημονική τεκμηρίωση (4/θέσια και 5/θέσια).
Καλούμε τον Υπουργό Παιδείας να αφουγκραστεί την Κοινωνία και τις ανάγκες ανάπτυξής της, να διαβουλευτεί με τους φορείς της Εκπαίδευσης και να προχωρήσει στις αναγκαίες διορθώσεις και βελτιώσεις. Δηλώνουμε δε ότι επιφυλασσόμαστε για κάθε νόμιμο δικαίωμα του Κλάδου ΠΕ19/20.