Επιμορφωτικό σεμινάριο για πάνω από και κοινωνικούς λειτουργούς που προσελήφθησαν στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τον περασμένο Νοέμβριο, πραγματοποίησε σήμερα το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με τη Διευθύντρια του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ, Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας, κ. Χρυσή Χατζηχρήστου, καθώς και τα μέλη της Επιστημονικής Ομάδας του Εργαστηρίου Σχολικής Ψυχολογίας του ΕΚΠΑ.

Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή της και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, της Υφυπουργού, Ζέττας Μακρή, του Προέδρου του ΙΕΠ, Γιάννη Αντωνίου, κατόπιν πρωτοβουλίας της Γενικής Γραμματέως του ΥΠΑΙΘ, Σίσσυς Γκίκα.

Θέμα του επιμορφωτικού σεμιναρίου ήταν «Επιστροφή στο σχολείο και ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας στην περίοδο της πανδημίας COVID-19» και στόχος η επιμόρφωση των νεοπροσληφθέντων ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών σε κομβικής σημασίας θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα που άπτονται της ψυχοσυναισθηματικής και κοινωνικής υποστήριξης των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας και των οικογενειών τους, δεδομένων των έκτακτων και ιδιαίτερων αναγκών που έχουν ανακύψει ως απόρροια της πανδημίας.

Κατά τον χαιρετισμό της στην έναρξη του επιμορφωτικού σεμιναρίου η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως ανέδειξε «δύο μείζονος σημασίας για εμάς θέματα»:

πρώτον, τη μέριμνα για ζητήματα που αφορούν την ψυχολογική, κοινωνική, συναισθηματική στήριξη μαθητών και των οικογενειών τους, καθώς και εκπαιδευτικών, ολόκληρης της σχολικής κοινότητας, στο πλαίσιο των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε,

δεύτερον, τη διαρκή επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό των σχολείων, μέσω προσλήψεων και επιμορφωτικών δράσεων. Ιδιαίτερα από την εμφάνιση της πανδημίας, που ανέδειξε ανάγκες και δυνατότητες, έχει διενεργηθεί σειρά επιμορφωτικών σεμιναρίων, ενώ ξεκινά και το μεγαλύτερο οριζόντιο πρόγραμμα επιμόρφωσης όλων των εκπαιδευτικών μας σε ψηφιακές δεξιότητες.

Η Νίκη Κεραμέως τόνισε ότι: «Σε αυτήν την ιδιαίτερη χρονιά, προβαίνουμε σε προσλήψεις ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών και στην ειδική-προσαρμοσμένη επιμόρφωσή τους, προκειμένου να στηρίξουμε την εκπαιδευτική κοινότητα και να ανταποκριθούμε στις αυξημένες της ανάγκες, που απορρέουν από την πανδημία. Μέσα από αυτή την κρίση βγαίνουμε πιο δυνατοί.»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025