Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε νέα εγκύκλιο αναφορικά με την καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών. Συγκεκριμένα, η νέα εγκύκλιος αναφέρει πως η καταγραφή αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών).
Αναλυτικά η εγκύκλιος:
Διευκρινίσεις σχετικά με την υποβολή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών συσκευών.
1. Σε συνέχεια του υπ. αριθμ. πρωτ. σχετικού εγγράφου Φ.478.6/74/43904/Α2/7.4.2020, σας διευκρινίζουμε ότι η συμμετοχή στην Εξ Αποστάσεως εκπαίδευση εκ μέρους εκπαιδευτικών και μαθητών είναι ευρύτατη σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Τα στατιστικά στοιχεία καταδεικνύουν ότι η εκπαιδευτική κοινότητα ανταποκρίθηκε ταχύτατα και αποτελεσματικά στις ευκαιρίες που προσέφερε το ΥΠΑΙΘ, αμέσως μετά την αναστολή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων.
2. Επίσης, διευκρινίζουμε ότι η καταγραφή αναγκών εξοπλισμού φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών/συσκευών αφορά αποκλειστικά και μόνο σε ελλείψεις της σχολικής μονάδας και επ’ ουδενί φυσικών προσώπων (εκπαιδευτικών ή μαθητών). Η καταγραφή αυτή σχετίζεται με πρόγραμμα ΕΣΠΑ, που υλοποιείται στο πλαίσιο της γενικότερης βελτίωσης ψηφιακών δεξιοτήτων. Ειδικότερα, αποσκοπεί στην ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για την υποστήριξη ευρύτερων εκπαιδευτικών στόχων, για την ανάπτυξη και καλλιέργεια νέων δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για την υποστήριξη της διδασκαλίας και νέων μορφών μάθησης. Για τους ανωτέρω λόγους καλείσθε να καταγράψετε τις άμεσες μόνο ανάγκες των σχολικών μονάδων κάνοντας χρήση της φόρμας σε μορφή excel, που επισυνάπτεται.
3. Παρακαλείσθε δε να αποστείλετε τα σχετικά στοιχεία αρμοδίως έως την Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020, στις 24:00.
Δείτε εδώ τι όριζε η προηγούμενη εγκύκλιος για την παροχή laptop και tablet
Eclass.sch.gr -Υπουργείο Παιδείας: Οδηγίες υλοποίησης προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Eclass: «Τίποτα δεν μπορεί να αντικαταστήσει την παιδαγωγική πράξη και σχέση »