Ειδικότερα, ο Γενικός Γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας κ. Γεώργιος Βούτσινος εγκαινίασε το νεοϊδρυθέν Εσπερινό ΕΠΑ.Λ. Καλύμνου, τη Δευτέρα 28.11.2022, στο πλαίσιο της επίσκεψής του στα νησιά των Δωδεκανήσων Κάλυμνο, Κω και Ρόδο. Τον αγιασμό τέλεσε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Λέρου, Καλύμνου και Αστυπάλαιας κ. Παΐσιος και στα εγκαίνια παρέστησαν οι βουλευτές κ.κ. Μάνος Κόνσολας και Γιάννης Παππάς, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Ιωάννης Παπαδομαρκάκης, ο Δήμαρχος Καλύμνου κ. Δημήτριος Διακομιχάλης, οι Διευθυντές του ΕΠΑ.Λ. και του Ι.Ε.Κ. Καλύμνου, καθώς και εκπαιδευτικοί και μαθητές.
Στη συνέχεια, ο Γενικός Γραμματέας επισκέφθηκε την Κω, όπου την Τρίτη 29.11.2022, συναντήθηκε με τον Δήμαρχο κ. Θεοδόση Νικηταρά, τους Διευθυντές και εκπαιδευτικούς του ΕΠΑ.Λ. και του Ι.Ε.Κ. Κω, καθώς και με τον Πρόεδρο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δωδεκανήσου κ. Αντώνιο Γιαννικούρη και εκπροσώπους των παραγωγικών φορέων. Στις εν λόγω συναντήσεις συζητήθηκε η περαιτέρω ανάπτυξη και ενίσχυση των δομών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης του νησιού μέσω της πρότασης για ίδρυση Τμήματος Γεωπονίας στο ΕΠΑ.Λ. για την υποστήριξη του πρωτογενούς τομέα και της σύμπραξης του ΤΕΕ και του Εμπορικού Επιμελητηρίου με το ΕΠΑ.Λ. και τον Δήμο Κω με σκοπό την εκπόνηση μελέτης δημιουργίας εργαστηρίων και αιθουσών διδασκαλίας.
Τέλος, ο Γενικός Γραμματέας, ολοκληρώνοντας την επίσκεψή του στα Δωδεκάνησα, μετέβη στη Ρόδο, όπου πραγματοποίησε συναντήσεις με τον Δήμαρχο κ. Αντώνιο Καμπουράκη, τον Αντιδήμαρχο Παιδείας κ. Καρίκη Στράτο, τον Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου κ. Ιωάννη Παπαδομαρκάκη, καθώς και με τα στελέχη όλων των δομών επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, των ΕΠΑ.Λ., των Εργαστηριακών Κέντρων και του Ι.Ε.Κ. Ρόδου, προκειμένου να ενημερωθεί για τα προβλήματα και τις τοπικές εκπαιδευτικές ανάγκες και παράλληλα να παρουσιάσει τις μεταρρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στον ν. 4763/2020 για την αναμόρφωση, αναβάθμιση και ενίσχυση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης.