Λαμβάνοντας υπόψη τις εξαγγελίες του ΥΠΑΙΘ και τη πρόθεσή του να ενισχύσει τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών στο δημόσιο σχολείο με σκοπό οι μαθητές να παίρνουν το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας μέχρι το τέλος του γυμνασίου και να ενισχυθεί η διδασκαλία της αγγλικής στο Λύκειο έχουμε να κάνουμε τις παρακάτω προτάσεις:
1. Διεύρυνση του θεσμού των δημοτικών διευρυμένου ωραρίου όπου έχει ενισχυθεί η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας (μόνο που αυτό θα πρέπει να γίνεται σε μικρότερα από άποψη αριθμού μαθητών τμήματα).
2. Αύξηση των ωρών διδασκαλίας (3-4 ώρες ) της αγγλικής σε όλες τις τάξεις του γυμνασίου και στην Α και Β Λυκείου και ένταξη της διδασκαλίας της αγγλικής στη Γ Λυκείου για τις εξετάσεις του ειδικού μαθήματος.
3.Εναρμόνιση του προγράμματος των μουσικών λυκείων ( η αγγλική διδάσκεται 1 ώρα τη βδομάδα) με τα υπόλοιπα γενικά λύκεια της χώρας.9όπου διδάσκεται 2 ώρες εβδομαδιαία)
4. Εφαρμογή και επέκταση του μέτρου των επιπέδων στο Λύκειο.
5. Υιοθέτηση μικρότερου αριθμού μαθητών ανά τμήμα στο μάθημα των ξένων γλωσσών.
6. Επανέκδοση/βελτίωση διδακτικών βιβλίων της αγγλικής για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια καθώς και συγγραφή βιβλίων για το λύκειο και αντικατάσταση των βιβλίων των ΕΠΑΛ γιατί δεν καλύπτουν τις σύγχρονες διδακτικές ανάγκες και δε προετοιμάζουν τους μαθητές για το ΚΠΓ.
Είναι εξαιρετικά σημαντικό να συνδεθεί η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας σε όλες τις βαθμίδες του δημόσιου σχολείου(πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια) με την απόκτηση του ΚΠΓ.
Τέλος θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι βλέπουμε θετικά την εξαγγελία του ΥΠΑΙΘ αναφορικά με την κατάργηση του δικαιώματος απόκτησης διδακτικής επάρκειας στους κατόχους πτυχίων επιπέδου Γ2.
Η Πρόεδρος Η Γραμματέας
Όλγα Ντέλλα Σοφία Τάντου