Έγκριση υπερωριακής απασχόλησης των υπαλλήλων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων από την υπουργό παιδείας.
Η απόφαση
Εγκριση απογευματινής υπερωριακής απασχόλησης έως 120 ωρών για το Α΄ εξάμηνο του 2022 και έως 120 ωρών για το Β΄ εξάμηνο του 2022, για κάθε υπάλληλο, πέραν των ωρών της υποχρεωτικής εργασίας, προκειμένου να καλυφθούν εποχιακές, επείγουσες και έκτακτες ανάγκες των Γενικών Γραμματειών και των Λοιπών Μονάδων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για το έτος 2022 και ειδικότερα από τη δημοσίευση της παρούσης έως και 31-12-2022 ως ακολούθως:
α) Για 67 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς, που υπηρετούν με διάθεση και δεν καλύπτουν οργανικές θέσεις, στα Ιδιαίτερα Γραφεία της Υπουργού, των Υφυπουργών, των Γενικών Γραμματέων του Υ.ΠΑΙ.Θ. και 2 δημοσιογράφων που υπηρετούν με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου στο Γραφείο Επικοινωνίας και Ενημέρωσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.
β) Για 24 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων.
γ) Για 290 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής.
δ) Για 115 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας.
ε) Για 73 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Ανώτατης Εκπαίδευσης.
στ) Για 503 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις Λοιπές Μονάδες/Αυτοτελείς Μονάδες του Υ.ΠΑΙ.Θ., που υπάγονται στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Ειδικότερα, οι υπερωρίες αφορούν:
α) 67 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς, που υπηρετούν με διάθεση και δεν καλύπτουν οργανικές θέσεις, στα Ιδιαίτερα Γραφεία της Υπουργού, των Υφυπουργών, των Γενικών Γραμματέων του Υ.ΠΑΙ.Θ. και 2 δημοσιογράφων που υπηρετούν με σχέση εργασίας ορισμένου χρόνου στο Γραφείο Επικοινωνίας και Ενημέρωσης του Υ.ΠΑΙ.Θ.
β) 24 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων.
γ) 290 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής.
δ) 115 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας.
ε) 73 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέ- ση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στη Γενική Γραμματεία Ανώτατης Εκπαίδευσης.
στ) 503 διοικητικούς υπαλλήλους, μόνιμους, με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου καθώς και αποσπασμένους διοικητικούς υπαλλήλους και εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στις Λοιπές Μονάδες/Αυτοτελείς Μονάδες του Υ.ΠΑΙ.Θ., που υπάγονται στην Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οι 24 ενδεικτικές έκτακτες και επείγουσες ανάγκες
Σύμφωνα με την απόφαση της Ν. Κεραμέως, η υπερωριακή απασχόληση κρίνεται απαραίτητη για την κάλυψη έκτακτων και επειγουσών αναγκών των Γενικών Γραμματειών και των Λοιπών και Αυτοτελών Μονάδων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων που δημιουργούνται ενδεικτικά από:
1. Κάλυψη των αναγκών των Ιδιαίτερων Γραφείων της Υπουργού, των Υφυπουργών, των Γενικών Γραμματέων και άλλων, από το προσωπικό που έχει διατεθεί σε αυτά.
2. Υλοποίηση ενεργειών διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων τόσο των μονίμων υπαλλήλων, των υπαλλήλων με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου Κ.Υ.Σ.Δ.Ι.Π.
3. Υποστήριξη στη διεκπεραίωση του έργου των Συμβουλίων Διοικητικού Προσωπικού του ΥΠΑΙΘ.
4. Πειθαρχικά θέματα και συναφή διοικητικά μέτρα.
5. Εργασίες ολοκλήρωσης του B’ Κύκλου Κινητικότητας 2021, προετοιμασία και υλοποίηση Α’ Κύκλου Κινητικότητας 2022 και μετατάξεις μέσω Κεντρικής Επιτροπής Κινητικότητας για τις ΓΓ του Υπουργείου.
6. Αναβάθμιση εφαρμογών για τη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, εισαγωγή και παρακολούθηση δεδομένων.
7. Έγκριση πιστώσεων προκηρύξεων κενών θέσεων, σύμφωνα με τον προγραμματισμό του 2022.
8. Διαδικασία αξιολόγησης 2020 και του 2021, η οποία θα υλοποιηθεί το 2022.
9. Έκδοση Προκηρύξεων για στελέχωση θέσεων ευθύνης του Υ.ΠΑΙ.Θ. και έκδοση Βεβαιώσεων Υποψηφίων.
10. Διαχείριση θεμάτων λόγω πανδημίας COVID-19.
11. Κατάταξη, μισθολογική και βαθμολογική, υπαλλήλων μεταταχθέντων στην Κεντρική Υπηρεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ..
12. Ολοκλήρωση της διαδικασίας αποσπάσεων εκπαιδευτικών ΠΕ και ΔΕ στην Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΑΙΘ αλλά και η τοποθέτησή τους στις οργανικές μονάδες του Υπουργείου.
13. Οριστικοποίηση και υποβολή του Στρατηγικού Σχεδίου για την ΕΕΚ και ΔΒΜ.
14. Προετοιμασία της Ετήσιας Έκθεσης απολογισμού του Ε.Σ.Ε.Ε.Κ. 2022.
15. Βελτίωση σχεδιασμού της Μαθητείας περιόδου 2022-2023.
16. Συνεργασία με ΙΕΠ και κοινωνικούς εταίρους για την σύνταξη Οδηγών Κατάρτισης για το Μεταλυκειακό έτος- Τάξη Μαθητείας.
17. Υποστήριξη του έργου Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών ΕΠΑ.Λ. και Εκπαιδευτών Ι.Ε.Κ.
18. Εκπόνηση Εθνικού Σχεδίου Εφαρμογής (NIP) για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση (ΕΕΚ) το οποίο θα καταρτιστεί σύμφωνα με τις προτεραιότητες και τους στόχους της Σύστασης για την Επαγγελματική Κατάρτιση και της Συνθήκης του Osnabruck.
19. Υποστήριξη έργων ΕΣΠΑ 2021-2027 και Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
20. Παραμονή οδηγών και υπαλλήλων του Τμήματος Κινήσεως και πέραν του κανονικού ωραρίου, για μετα- κινήσεις υπαλλήλων και στελεχών της υπηρεσίας, σε άλλες υπηρεσίες που εδρεύουν στο κέντρο της Αθήνας.
21. Παραμονή της νοσηλεύτριας και πέραν του ωραρίου της, για την κάλυψη αναγκών του Γραφείου Ιατρού.
22. Στελέχωση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (έκδοση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη στελέχωσή τους με μόνιμους εκπαιδευτικούς, κατόπιν διαδικασίας μοριοδότησης)
23. Έκδοση προκήρυξης για την επιλογή Διευθυντών και Υποδιευθυντών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές που λειτουργούν εντός Καταστημάτων Κράτησης.
24. Διενέργεια εξετάσεων ελληνομάθειας.