To προχωρά στη διενέργεια πρόσκλησης για υποβολή εκπαιδευτικού υλικού από Φορείς για την υποστήριξη της εφαρμογής των «».

Σύμφωνα με την υπ. αρ. 21/19-04-2022 Πράξη του ΔΣ, το ΙΕΠ προχωρά στη διενέργεια πρόσκλησης για υποβολή εκπαιδευτικού υλικού από Φορείς για την υποστήριξη της εφαρμογής των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» για το σχολικό έτος 2022-2023, σύμφωνα με την υπ. αρ. πρωτ. 94236/ΓΔ4/29-7-2021 (ΦΕΚ3567/4-8-2021) εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ.

Στο πλαίσιο αυτό το ΙΕΠ προσκαλεί ενδιαφερόμενους Φορείς, Οργανισμούς, Ακαδημαϊκά, Ερευνητικά και Επιστημονικά Ιδρύματα που σχετίζονται με το πεδίο της εκπαίδευσης, ενδεικτικά αναφέρονται:

Πανεπιστημιακά Ιδρύματα,

Υπουργεία και οι εποπτευόμενοι φορείς τους, που αναπτύσσουν και υλοποιούν
εκπαιδευτικά προγράμματα, υπηρεσίες προς τον πολίτη (π.χ. Ελληνική Αστυνομία,
Πυροσβεστική Υπηρεσία, κ.ά.),

Ινστιτούτα και ερευνητικά κέντρα (π.χ. Ινστιτούτο Παστέρ, Δημόκριτος, Γενική Γραμματεία Προστασίας του Πολίτη, Αστεροσκοπείο, ΙΓΜΕ),

ΚΕ.ΠΕ.Α. ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ., ΠΕΚΕΣ, (υποβολή ΜΟΝΟ μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης)

Κυβερνητικοί ή μη κυβερνητικοί φορείς που δραστηριοποιούνται στο χώρο της εκπαίδευσης,

Φορείς περιφερειακής ή τοπικής αυτοδιοίκησης,

Οργανισμοί διεθνείς, κρατικοί και μη κρατικοί, που υλοποιούν εκπαιδευτικό έργο,

Επιστημονικές ενώσεις και σύλλογοι, κοινωφελή ιδρύματα, μουσεία, αθλητικές ομοσπονδίες, νοσοκομεία και τα ερευνητικά τους κέντρα που δραστηριοποιούνται στην πρωτοβάθμια και προληπτική υγεία,
Φορείς που έχουν συνάψει μνημόνιο συνεργασίας μέσω του Υ.ΠΑΙ.Θ. ή του Ι.Ε.Π., να υποβάλουν εκπαιδευτικό υλικό, για την υποστήριξη της εφαρμογής των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις Θεματικές Ενότητες και στους Κύκλους Δεξιοτήτων σύμφωνα με την υπ. αρ. 94236/ΓΔ4/29-7-2021 (ΦΕΚ3567/4-8-2021), συνοδευόμενα από τις κατάλληλες μεθοδολογικές οδηγίες.

Προθεσμία υποβολής: έως 30 Μαΐου 2022
Πληροφορίες σχετικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων http://iep.edu.gr/el/skill_labs
Πλατφόρμα υποβολής: https://iep.edu.gr/services/skill_labs/

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025