H υφυπουργός παιδείας, Ζέττα Μακρή βρέθηκε στο Βόλο και επισκέφτηκε σχολικές μονάδες, που φιλοξενούν Λύκεια και λυκειακές τάξεις.
Η κ. Μακρή συνομίλησε με διευθυντές Λυκείων, καθηγήτριες και καθηγητές, μαθήτριες και μαθητές, γονείς και πολίτες, που ενδιαφέρθηκαν για το άνοιγμα των σχολείων αυτήν την πρώτη ημέρα επανεκκίνησης της διά ζώσης διδασκαλίας.
Συγκεκριμένα η Υφυπουργός Παιδείας επισκέφτηκε το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ Αγριάς, το 2ο και το 8ο ΓΕΛ Βόλου, το 1ο και το 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας, το ΓΕΛ και το ΕΠΑΛ Βελεστίνου.
Συνοδευόμενη από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας κ. Σταχτέα, η Υφυπουργός Παιδείας ήταν δίπλα στα παιδιά των τριών τάξεων του Λυκείου, που επέστρεψαν στο σχολικό περιβάλλον, με ασφάλεια, και συνεχίζουν την πορεία τους στην κατάκτηση μαθησιακών στόχων και γνωστικών δεξιοτήτων.
Η Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε σχετικά «Σήμερα, επαναλειτουργούν δια ζώσης τα Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια, ημερήσια και εσπερινά, όλης της χώρας, καθώς και οι λυκειακές τάξεις των Γυμνασίων με λυκειακές τάξεις.
Η προτεραιότητα δόθηκε στα παιδιά του Λυκείου, καθώς οι μαθητές αυτής της βαθμίδας έχουν μείνει για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μακριά από τη διά ζώσης εκπαιδευτική διαδικασία, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα παιδιά της Γ’ Λυκείου και τη δική τους αγωνία και προσπάθεια για τις Πανελλήνιες εξετάσεις.
Μετά από εισηγήσεις των ειδικών αξιοποιούμε τη δυνατότητα του αυτοδιαγνωστικού οικιακού τεστ για μαθητές και εκπαιδευτικούς, με έλεγχο στο σπίτι δυο φορές την εβδομάδα, κάθε Δευτέρα και Πέμπτη, ως συμπληρωματικό μέτρο προστασίας με στόχο να θωρακίσουμε όσο μπορούμε τα σχολεία μας.
Το προληπτικό μέτρο της διενέργειας αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας ελέγχου για κάθε μαθητή, εκπαιδευτικό αλλά και για το λοιπό και διοικητικό προσωπικό είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση στο σχολείο και μας βοηθά να εξασφαλίσουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Για την ασφαλή επαναλειτουργία των Λυκείων προβλέπεται η εφαρμογή όλων των μέτρων πρόληψης και προστασίας από τον κορωνοϊό, όπως η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, τα διαφορετικά διαλείμματα για ομάδες μαθητών, οι σταθερές ομάδες μαθητών σε αθλήματα και άλλες δραστηριότητες, η χρήση αντισηπτικών, οι σχολαστικοί καθαρισμοί, οι τακτικοί αερισμοί των χώρων, ειδικότερα τώρα που και ο καλός καιρός βοηθά, τα ειδικότερα μέτρα για προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων, εργαστηρίων πληροφορικής, χρήσης μουσικών οργάνων κ.ά.
Εκφράζω την προσωπική μου πεποίθηση ότι η συνέπεια και η υπευθυνότητα παιδιών, γονέων, εκπαιδευτικών και άλλων με υποχρεωτική φυσική παρουσία στο χώρο των σχολείων θα αποτελέσει την πιο δυνατή απόδειξη ότι όλη η κοινωνία είναι έτοιμη για αυτό το άνοιγμα.
Η στάση μας θα κάνει τη διαφορά, η ευσυνειδησία μας μαζί με τα ενδεδειγμένα επιστημονικά μέσα θα οδηγήσουν στο ασφαλές άνοιγμα και των άλλων τάξεων και βαθμίδων εκπαίδευσης».