Αναφερόμενη στην άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος και προώθηση της ισότητας στην ελεύθερη πρόσβαση, η κα Μακρή τόνισε πως «Η πανδημία στην Ελλάδα λειτούργησε ως επιταχυντής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, γρήγορα και αποτελεσματικά.
Η πανδημία COVID-19 σε διεθνές επίπεδο και τα εθνικά μέτρα των χωρών για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων στον ευαίσθητο τομέα της Εκπαίδευσης συζητήθηκαν, κατά τη διαδικτυακή Παγκόσμια Διάσκεψη, που διοργανώθηκε από το Διεθνές Κοινοβουλευτικό Δίκτυο για την Εκπαίδευση (International Parliamentary Network for Education-IPNEd) υπό τη θεματική της προστασίας και της αύξησης της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση ως το κλειδί για την ανάκαμψη των εκπαιδευτικών συστημάτων από την πανδημία.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του και την ομιλία του ο πρώην Πρωθυπουργός της Μεγάλης Βρετανίας, Γκόρντον Μπράουν.
Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μακρή, κατά την παρέμβασή της, παρέθεσε τους βασικούς άξονες της εκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας, όπως διαμορφώθηκε έγκαιρα και στοχευμένα, με γνώμονα τη θωράκιση του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος: την ευέλικτη και ποικιλόμορφη εξ αποστάσεως εκπαίδευση για όλες τις βαθμίδες, τον εμπλουτισμό της εκπαίδευσης με ψηφιακά εργαλεία, τη διαρκή επιμόρφωση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών με στόχο τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων και των σύγχρονων παιδαγωγικών μεθόδων, την προώθηση της ισότητας στην πρόσβαση, καθώς και τη ψυχολογική στήριξη όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας με στόχο την αποτελεσματική διαχείριση κρίσιμων και απρόβλεπτων καταστάσεων.
Αναφερόμενη στην άμβλυνση του ψηφιακού χάσματος και προώθηση της ισότητας στην ελεύθερη πρόσβαση, η κα Μακρή τόνισε πως «Η πανδημία στην Ελλάδα λειτούργησε ως επιταχυντής για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εκπαίδευσης, γρήγορα και αποτελεσματικά. Η νέα εθνική στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού φιλοδοξεί -μεταξύ άλλων- να παρέχει ασφαλή και αξιόπιστη πρόσβαση στο Διαδίκτυο για όλους».
Κλείνοντας, η Υφυπουργός αναφέρθηκε στην ανάγκη της από κοινού αντιμετώπισης των προκλήσεων, που αντιμετωπίζουν τα εκπαιδευτικά συστήματα παγκοσμίως, επισημαίνοντας ότι «ως υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, πρέπει να τοποθετήσουμε την ποιότητα , την προσβασιμότητα και τη συμπερίληψη στην καρδιά των διαδικασιών της λήψης αποφάσεων. Σε διεθνές επίπεδο, άλλωστε, είναι σημαντικό να ανταλλάσσουμε διαρκώς εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές, προκειμένου να προωθείται η ανάκαμψη με γνώμονα και στόχο την ποιότητα και την χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση σε ασφαλή και βιώσιμα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα».