Για τις Ιατρικές 1 μονάδα στο μάθημα της Βιολογίας με το νέο σύστημα αντιστοιχεί σε 330 μόρια, ενώ 1 μονάδα στη Φυσική σε 200 μόρια

Ικανοποίηση δήλωναν χθες μαθητές και καθηγητές για τα διαβαθμισμένης δυσκολίας θέματα της Βιολογίας, αλλά και της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. “Όσοι είναι για 20, με τα θέματα αυτά έγραψαν 20, και όσοι είναι για 18, έγραψαν 18” έλεγε στην “Α” ο εκπαιδευτικός αναλυτής Στράτος Στρατηγάκης.

Για το μάθημα της Ανάπτυξης Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, η ΟΕΦΕ έκρινε πως “οι αλλαγές στην ύλη ανανέωσαν τη θεματολογία”, παρέμεινε ίδια όμως η Φιλοσοφία της εξέτασης. “Η μειωμένη ανάγκη αποστήθισης ευνόησε τους μαθητές που έχουν κατανοήσει τις έννοιες και έχουν εργαστεί μεθοδικά όλη τη χρονιά” σχολίασε η ομοσπονδία.

Όσο για τα θέματα της Βιολογίας, στα οποία κοινώς εξετάστηκαν οι υποψήφιοι παλιού και νέου συστήματος, “απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους μαθητές”, “με ικανότητα να συνδυάζουν τις διάφορες βιολογικές διαδικασίες”. Η ΟΕΦΕ συνέστησε την προσοχή στην “προσεκτική ανάγνωση” των δεδομένων στο 3ο θέμα, ενώ χαρακτήρισε “αρκετά δύσκολο το 4ο θέμα, αλλά με σαφή δεδομένα”. “Οι ψύχραιμοι μαθητές θα το απαντήσουν” τόνιζε.

Μετά το “φιάσκο” της Φυσικής και τα πολύ εύκολα θέματα, η Βιολογία, σύμφωνα με τον αναλυτή Στρ. Στρατηγάκη, θα κρίνει την εισαγωγή στις Ιατρικές σχολές.

“Με το νέο σύστημα, η εισαγωγή στις Ιατρικές θα κρινόταν εν πολλοίς από τη Φυσική. Ήταν όμως πολύ εύκολη. Ευτυχώς η βιολογία ‘αποκατέστησε’ την αδικία εις βάρος των καλά διαβασμένων, στην οποία μόνο αυτοί μπόρεσαν να γράψουν το άριστα” είπε ο ίδιος.

Σημειωτέον, για την εισαγωγή στις ιατρικές σχολές 1 μονάδα στο μάθημα της Βιολογίας με το νέο σύστημα αντιστοιχεί σε 330 μόρια, ενώ 1 μονάδα στη Φυσική σε 200 μόρια.

Μ. ΚΩ.