Η αδικία έγκειται στο γεγονός ότι αρκετοί συνάδελφοι όχι με δική τους υπαιτιότητα δεν πρόλαβαν να μπουν στα διαθέσιμα προγράμματα πιστοποίησης Α επιπέδου.
Από την στιγμή που δεν γνωρίζουμε πότε και αν θα επαναληφθούν εξετάσεις Α επιπέδου το μόνο λογικό θα ήταν το Υπουργείο να φροντίσει να προσθέσει στο πολυνομοσχέδιο πρόβλεψη και για ισότιμη αναγνώριση όσων συναδέλφων κατέχουν ECDL.
Από χθες δεχόμαστε πολλά τηλέφωνα και email από συναδέλφους που δεν πρόλαβαν την πιστοποίηση Α επιπέδου.
Μία πρόταση θα ήταν να γράψετε το όνομα και το επίθετο στα σχόλια ώστε να μπορέσουμε να στείλουμε μία ομαδική επιστολή προς το Υπουργείο ενόψει της ψήφισης του πολυνομοσχεδίου.
Η σημασία της Πιστοποίησης Α επιπέδου και η αδικία
Η ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει σχετικά:
Για τους υποψήφιους Διευθυντές σχολικών μονάδων
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 8ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.
Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη του Συλλόγου διδασκόντων του σχολείου, στο οποίο επιθυμούν να βάλλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).
Κάθε υποψήφιος/α μπορεί να βάλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ σχολικές μονάδες, εφόσον έχει υπηρετήσει σε αυτές την τελευταία πενταετία.
Για τους Διευθυντές εκπαίδευσης
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να θέσουν υποψηφιότητα είναι η 10ετής διδακτική προϋπηρεσία και η πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογίας, Πληροφοριών και Επικοινωνίας (ΤΠΕ), επιπέδου 1.
Ως επιπλέον μοριοδοτούμενα προσόντα των υποψηφίων θεωρούνται η διοικητική εμπειρία, η διδακτική εμπειρία, η παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση τους (67% επί της συνολικής μοριοδότησης) και η γνώμη των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Περιφέρειας, στην οποία επιθυμούν να βάλλουν υποψηφιότητα (33% επί της συνολικής μοριοδότησης).
Κάθε υποψήφιος μπορεί να βάλλει υποψηφιότητα σε δυο το πολύ Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.