Η Π.Ε.Α.Δ. ως ο αναγνωρισμένος θεσμικός εκπρόσωπος των αναπληρωτών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με έκπληξη και αγανάκτηση εκφράζει τον έντονο προβληματισμό της σχετικά με τη μη ολοκλήρωση της προκήρυξης για την , καθώς επίσης και για την καθυστέρηση στη σύνταξη νέων πινάκων για τη Γενική Αγωγή.

ΠΕΑΔ

Ειδικά για την Ειδική Αγωγή, για την οποία έχουν δεσμευτεί οι απαραίτητες πιστώσεις στον τρέχοντα προϋπολογισμό του 2019, και η σχετική διαδικασία (προκηρύξεις 1ΕΑ, 2ΕΑ, 3ΕΑ, 4ΕΑ, 5ΕΑ) ξεκίνησε τον περασμένο Απρίλιο, θεωρούμε απαράδεκτο να μην έχουν ήδη καταρτιστεί προσωρινοί και συνταχθεί οριστικοί πίνακες! Για τον ευαίσθητο αυτό τομέα της Δημόσιας Εκπαίδευσης, έχουν υπάρξει δηλώσεις και της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, που δεσμεύονται στην υλοποίηση των εν λόγω μόνιμων διορισμών, αλλά φευ! οι διορισμοί αυτοί φαίνεται να έχουν «βαλτώσει»! Έπρεπε ήδη να έχουν γίνει οι κατανομές των θέσεων, τόσο του εκπαιδευτικού προσωπικού, όσο και του ειδικού επιστημονικού προσωπικού προκειμένου να συσταθούν οι οργανικές θέσεις τις οποίες θα καταλάβουν όσοι διοριστούν!

Βρισκόμαστε ήδη στα μέσα Οκτωβρίου και η όλη διαδικασία βρίσκεται συνεχώς σε εκκρεμότητα!

Τόσο οι τελικοί δικαιούχοι, οι μαθητές, οι μαθήτριες και οι οικογένειές τους, όσο και οι συνάδελφοι που κατέθεσαν τα απαραίτητα δικαιολογητικά αναμένουν το …αυτονόητο! Τα λεφτά (βλ. πιστώσεις στον προϋπολογισμό) υπάρχουν, το νομικό πλαίσιο (ν.4589/2019) υφίσταται, το ΑΣΕΠ εξέδωσε τις σχετικές προκηρύξεις, τι περιμένουμε λοιπόν τόσους μήνες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας;

Πότε θα καταρτιστούν οι νέοι πίνακες στη Γενική Αγωγή; Τη στιγμή μάλιστα που όλοι γνωρίζουν ότι οι πίνακες που χρησιμοποιήθηκαν και φέτος για τις προσλήψεις αναπληρωτών έχουν τελεσίδικα κριθεί από το ΣτΕ ως πεπερασμένοι;

Απαιτούμε άμεσα

τη σύσταση οργανικών θέσεων και
την κατανομή ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα που πρέπει να γίνει με βάση τις πραγματικές ανάγκες, όπως καταγράφονται μέσα από τις προσλήψεις αναπληρωτών το τελευταίο έτος

Η απαράδεκτη καθυστέρηση σε ένα τόσο σημαντικό θέμα αφήνει να δημιουργείται κλίμα καχυποψίας και υπονοιών για τη διαδικασία αλλά και για τις προθέσεις του Υπουργείου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025