Η Ν.Δ. αποχωρεί από τον εθνικό διάλογο, καταγγέλλοντας την κυβέρνηση ότι ουσιαστικά παίζει θέατρο, αφού την ίδια στιγμή που διεξάγεται διάλογος, εισάγονται προς ψήφιση στη Βουλή σε άσχετα νομοσχέδια τροπολογίες που ρυθμίζουν κρίσιμα θέματα της εκπαίδευσης.
Ο συντονιστής της ΟΔΕ Μορφωτικών Υποθέσεων της Ν.Δ. Θεόδωρος Φορτσάκης και ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, βουλευτής Λαρίσης, Μάξιμος Χαρακόπουλος σε κοινή δήλωση ανέφεραν ότι «το υπουργείο Παιδείας δεν σταματά να φέρνει στη Βουλή σημαντικές ρυθμίσεις για την παιδεία, χωρίς διαβούλευση και χωρίς να συντρέχουν λόγοι επείγοντος. Τελευταία παραδείγματα, η τροπολογία στον νόμο για το “παράλληλο πρόγραμμα”, σχετικά με θέματα ειδικής αγωγής, καθώς και οι ρυθμίσεις για το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στο νομοσχέδιο για το Εθνικό Μητρώο Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης. Η συμπεριφορά αυτή του υπουργείου μάς εμπεδώνει πλέον την πεποίθηση ότι ο λεγόμενος «εθνικός διάλογος για την παιδεία» είναι απολύτως προσχηματικός. Ετσι, όσοι καλόπιστα δεχθήκαμε να μετάσχουμε σε αυτόν οδηγούμαστε σε αναθεώρηση της θέσης μας».
Ο συντονιστής της ΟΔΕ Μορφωτικών Υποθέσεων της Ν.Δ. Θεόδωρος Φορτσάκης και ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, βουλευτής Λαρίσης, Μάξιμος Χαρακόπουλος σε κοινή δήλωση ανέφεραν ότι «το υπουργείο Παιδείας δεν σταματά να φέρνει στη Βουλή σημαντικές ρυθμίσεις για την παιδεία, χωρίς διαβούλευση και χωρίς να συντρέχουν λόγοι επείγοντος. Τελευταία παραδείγματα, η τροπολογία στον νόμο για το “παράλληλο πρόγραμμα”, σχετικά με θέματα ειδικής αγωγής, καθώς και οι ρυθμίσεις για το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στο νομοσχέδιο για το Εθνικό Μητρώο Στελεχών Δημόσιας Διοίκησης. Η συμπεριφορά αυτή του υπουργείου μάς εμπεδώνει πλέον την πεποίθηση ότι ο λεγόμενος «εθνικός διάλογος για την παιδεία» είναι απολύτως προσχηματικός. Ετσι, όσοι καλόπιστα δεχθήκαμε να μετάσχουμε σε αυτόν οδηγούμαστε σε αναθεώρηση της θέσης μας».