Για προληπτική αστυνομοκρατία στα Πανεπιστήμια κατηγόρησε την Κυβέρνηση η Αναπληρώτρια Τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπη Τζούφη κατά τη συνεδρίαση των Επιτροπών της Βουλής.
Παράλληλα, σημείωσε την τοποθέτηση του Προέδρου της ΠΟΑΣΥ, ο οποίος αναφέρθηκε στις πολλές αδυναμίες της Αστυνομίας να εφαρμόσει τη διάταξη που προτείνει η Κυβέρνηση για κατάργηση του Πανεπιστημιακού Ασύλου και την εξομοίωσή του με τον κοινό δημόσιο χώρο.
Όσον αφορά την κατάργηση της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, η βουλευτής Ιωαννίνων τόνισε πως το επιχείρημα του Υπουργείου Παιδείας ότι ο κλάδος είναι κορεσμένος αντιτίθεται στο γεγονός ότι εκατοντάδες νέοι επιλέγουν να σπουδάσουν νομικά σε χώρες του εξωτερικού. Επίσης, τόνισε πως το Υπουργείο Παιδείας δεν πρέπει να επιτρέψει τον ανταγωνισμό μεταξύ των Πανεπιστημίων, όπως αυτός εξελίσσετε μεταξύ του Πανεπιστημίου Πατρών και του Δημοκρίτειο Πανεπιστημίου Θράκης.
Στη συνέχεια, η κα Τζούφη έκανε εκτενή αναφορά στο έργο της Κυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και τόνισε πως «χαιρόμαστε ιδιαίτερα που υιοθετείτε το δικό μας σύνθημα, δηλαδή να καταστεί η Επαγγελματική Εκπαίδευση από λύση ανάγκης σε συνειδητή επιλογή. Η διαφορά μας είναι ότι εμείς αντί να καταργήσουμε ειδικότητες και να θέσουμε 2.500 εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα, προχωρήσαμε σε μια χωρίς προηγούμενο μεταρρύθμιση που πραγματικά κατέστησε την Επαγγελματική Εκπαίδευσε σε ισότιμη επιλογή».
Κλείνοντας, η Αναπληρώτρια Τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ επεσήμανε πως παρά τις δεκάδες εξαγγελίες της νέας ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, σιγή επικρατεί για την ανάγκη αύξηση των δαπανών για την Παιδεία ειδικά τώρα που η χώρα βρίσκεται εκτός του μνημονιακού πλαισίου.
Στο ίδιο μήκος κύματος, η κα Τζούφη απηύθυνε ερώτημα προς την Υπουργό Ν. Κεραμέως για τις προθέσεις της σχετικά με τους μόνιμους διορισμούς, καθώς στο νομοσχέδιο που ψηφίζεται σήμερα στη Βουλή προβλέπεται η αύξηση κατά 24.5 εκατ. ευρώ πέραν του τακτικού προϋπολογισμού και του ΕΣΠΑ, για την κάλυψη αναγκών σε αναπληρωτές και ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, αναγνωρίζοντας εμμέσως τις τεράστιες ανάγκες του δημόσιου σχολείου.