Τα Καλλιτεχνικά σχολεία είναι δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γενικής εκπαίδευσης που εισήχθησαν ως θεσμός με σκοπό την έμφαση στην καλλιέργεια και τη διδασκαλία των Τεχνών.
Η ερώτηση
Η Βουλευτής Β’ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Νίνα Κασιμάτη έφερε στη Βουλή το ζήτημα των εκπαιδευτικών κενών σε μαθήματα κατεύθυνσης στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου-Δραπετσώνας που μένουν ακάλυπτα, ενώ διανύουμε ήδη τον τρίτο μήνα της σχολικής χρονιάς 2021-22, με αποτέλεσμα την υπονόμευση της λειτουργίας και του σκοπού του καλλιτεχνικού σχολείου αποστερώντας έτσι από τους μαθητές την πρόσβαση στο εκπαιδευτικό αγαθό, και ζητά από την Υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως να απαντήσει στην από 26/11/21 σχετική Επιστολή του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου – Δραπετσώνας.
Η Νίνα Κασιμάτη με την Κοινοβουλευτική Αναφορά που κατέθεσε επισυνάπτοντας την ανωτέρω επιστολή, επισημαίνει:
α) τα Καλλιτεχνικά σχολεία είναι δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γενικής εκπαίδευσης που εισήχθησαν ως θεσμός με σκοπό την έμφαση στην καλλιέργεια και τη διδασκαλία των Τεχνών.
β) είναι αδιανόητο κατά τον τρίτο μήνα του σχολικού έτους να σημειώνονται κενά σε καθημερινή βάση σε ειδικότητες κατευθύνσεων απαραίτητων για τη λειτουργία ενός καλλιτεχνικού σχολείου.
γ) η κυβέρνηση υπονομεύει απαραδέκτως τη διδασκαλία των καλλιτεχνικών μαθημάτων εν γένει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, αλλά ακόμη και στα Καλλιτεχνικά Σχολεία!
Τέλος, καλεί την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως να προβεί σε άμεσες ενέργειες και να ενημερώσει τη Βουλή για την ικανοποίηση των αιτημάτων του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Καλλιτεχνικού Σχολείου Κερατσινίου – Δραπετσώνας:
· Πρόσληψη καθηγητών για την πλήρη κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών κενών κατεύθυνσης στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου – Δραπετσώνας.
Και προκειμένου να μη δημιουργηθούν και στη νέα σχολική χρονιά ανάλογα ζητήματα:
· Να κινηθούν οι νομοθετικές διαδικασίες για την έγκαιρη μόνιμη πρόσληψη καθηγητών κατεύθυνσης (χορού, κινηματογράφου, υποκριτικής κ.α.) και γενικότερα να καλυφθούν τα οργανικά κενά σε καθηγητές και διοικητικό προσωπικό.
· Μέχρι να ολοκληρωθεί η μόνιμη πρόσληψη, να καλύπτονται τα κενά του σχολείου με καθηγητές ωρομίσθιους, που οι διαδικασίες πρόσληψης θα ολοκληρώνονται πριν την έναρξη του σχολικού έτους.