Πρόσβαση στα Πανεπιστήμια – Πανελλήνιες 2021: Έντονη διαμαρτυρία ομοσπονδίας γονέων για τις αλλαγές στην πρόσβαση στα ΑΕΙ, στις αλλαγές στις πανελλήνιες εξετάσεις, τις βάσεις εισαγωγής και στην διαδικασία για το μηχανογραφικό, την τράπεζα θεμάτων, την τηλεκπαίδευση και την τηλεαξιολόγηση.
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝΩΣΕΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ- Δεν πάει άλλο …δεν θα αφήσουμε τα παιδιά μας να γίνονται μπαλάκι στα χέρια του υπουργείου και της κυβέρνησης.
Η λειτουργία των Γυμνασίων και Λυκείων βρέθηκε στην επικαιρότητα το προηγούμενο διάστημα. Σε αυτήν τη φάση είναι ανοιχτά τα Γυμνάσια σε όλη την Ελλάδα, τα Λύκεια εκτός των κόκκινων περιοχών. Όμως, παραμένουν κλειστά τα καλλιτεχνικά σχολεία (Γυμνάσια και Λύκεια), επειδή οι εκπαιδευτικοί ανήκουν και στα δύο σχολεία. Τίποτα όμως δεν είναι δεδομένο.
Έκλεισε άρον – άρον τα Λύκεια, στις «κόκκινες περιοχές», στην Θεσσαλονίκη μάλιστα μετά από μια εβδομάδα λειτουργίας!!!ενώ μέχρι τελευταία στιγμή υποστήριζε ότι δεν αποτελούν εστίες μετάδοσης του κορονοϊού, και χωρίς ιδιαίτερη μέριμνα, «ξεκίνησε» πάλι την τηλεκπαίδευση.
Ταυτόχρονα, προβληματίζουν ολοένα και πιο έντονα τα ζητήματα της απαξίωσης του σχολικού μαθήματος σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης, το άνοιγμα της ψαλίδας ανάμεσα στους μαθητές με βάση και τις κοινωνικές και μορφωτικές τους «αποσκευές», η επίδραση στην ψυχολογία τους, η πιο έντονη στροφή σε μορφές κοινωνικοποίησης μέσω των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και στις μικρότερες ηλικίες της νεολαίας. Τα προβλήματα αυτά, σε συνδυασμό με τις επικείμενες αλλαγές στο Λύκειο, την εφαρμογή της «τράπεζας θεμάτων» από φέτος για την Α’ Λυκείου, τον καθορισμό βάσης εισαγωγής από τα ΑΕΙ και τον περιορισμό των επιλογών στο μηχανογραφικό (θα ισχύσει από το σχολικό έτος 2021 – 2022), δημιουργούν ακόμα περισσότερο άγχος στα παιδιά μας .
Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά φέρνει για ψήφιση την ερχόμενη βδομάδα ένα νομοσχέδιο – έκτρωμα για την παιδεία
Δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια …οι γονείς μπορούμε και ξέρουμε να διαμαρτυρόμαστε οργανωμένα απέναντι σε ότι έρχεται να βάλει εμπόδια στην μόρφωση των παιδιών μας.
Συμμετέχουμε στο συλλαλητήριο την ΤΕΤΑΡΤΗ 10 /2 ΣΤΟ ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΙΣ 17:30
Ζητούμε τα σχολεία να λειτουργήσουν με ασφάλεια και οι μαθητές να επιστρέψουν στα θρανία τους. Είναι αναγκαίο για την ασφαλή λειτουργία ΌΛΩΝ των σχολείων, σε όλες τις βαθμίδες
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ
• Καμιά αλλαγή, ειδικά φέτος, στο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Καμιά αλλαγή που μειώνει εισακτέους και αποκλείει μαθητές από Σχολές της επιλογής τους.
• Να αποσυρθεί εδώ και τώρα το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση.
• Να αραιώσουν οι μαθητές στις τάξεις. Διεκδικούμε 15 μαθητές ανά Τμήμα.
• Να δημιουργηθούν νέες σχολικές αίθουσες και να αξιοποιηθούν ήδη υπάρχουσες. Θέλουμε σχολικά κτίρια που καλύπτουν τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες.
• Να γίνονται δωρεάν, μαζικά και επαναλαμβανόμενα test covid-19 στα σχολεία. Να συνταγογραφείται το test covid-19 και να είναι δωρεάν για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
• Να ενισχυθεί το προσωπικό καθαριότητας ώστε να τηρούνται τα υγειονομικά πρωτόκολλα στα σχολεία.
• Να γίνουν όλες οι απαραίτητες προσλήψεις εκπαιδευτικών – καμιά πρόσληψη «από το παράθυρο» με ευθύνη των Τοπικών Διευθυντών Εκπαίδευσης. Αρχές Γενάρη και ακόμα υπάρχουν εκατοντάδες εκπαιδευτικά κενά (ενδεικτικά αναφέρουμε: σε μαθήματα που είναι πανελλαδικός εξεταζόμενα, σε ειδικά μαθήματα πχ στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό πχ στην παράλληλη στήριξη).
• Να χορηγούνται δωρεάν όλα τα Μέσα Ατομικής Προστασίας στα σχολεία.
• Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ουσιαστική λειτουργία με όλο το αναγκαίο προσωπικό στα Ειδικά Σχολεία.
• Να παρθούν μέτρα για την αποσυμφόρηση των σχολικών λεωφορείων.
• Να δοθούν σε όλα τα παιδιά τεχνολογικά μέσα, τάμπλετ, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, γρήγορο internet με ευθύνη του κράτους. Κανένας μαθητής εκτός εκπαίδευσης – καμιά απουσία σε μαθητή που δεν έχει τα μέσα να συμμετέχει στην τηλεκπαίδευση.
• Να γίνει αναπροσαρμογή της ύλης και να στηριχθούν όλα τα παιδιά με ενισχυτική διδασκαλία αμέσως μόλις ανοίξουν τα σχολεία. – Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
• Δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές μορφές τηλεαξιολόγησης. Μόνη λύση να παραταθεί ο χρόνος παράδοσης της βαθμολογίας.
• Να παρθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εκπαίδευση των παιδιών που διαμένουν σε δομές προσφύγων.