Πάγια θέση του Συλλόγου μας είναι η πλήρης κάλυψη των κενών της με έναν εκπαιδευτικό για κάθε μαθητή και ταυτόχρονα πλήρη κάλυψη του μαθητή για όλο το ωρολόγιο πρόγραμμα και με βάση τις γνωματεύσεις των ΚΕΔΔΥ. Αυτό είναι το αίτημα που διεκδικούμε όλα τα τελευταία χρόνια,αυτό είναι και το αίτημα  όλων των εκπαιδευτικών, αλλά και το δικαίωμα κάθε μαθητή με αναπηρία. Οι φετινές προσλήψεις αναπλρωτών στην παράλληλη στήριξη ικανοποιούν στην πράξη μόνο 1/3 των μαθητών μας, ενώ συνεχίζεται το αίσχος του μοιράσματος της παράλληλης σε περισσότερους μαθητές.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΩΝ

ΣΥΡΟΥ – ΤΗΝΟΥ – ΜΥΚΟΝΟΥ

Θα θέλαμε να μας ενημερώσει  η διεύθυνση Π.Ε Κυκλάδων, η σύμβουλος ειδικής αγωγής, ο προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ και οι σχολικοί σύμβουλοι γενικής αγωγής δημοτικών και νηπιαγωγείων, στη βάση ποιών παιδαγωγικών κριτηρίων κατανέμεται η παράλληλη στήριξη; Υπάρχουν παιδαγωγικά κριτήρια ή απλά κυριαρχεί η διαχείριση της αθλιότητας και του μορφωτικού καιάδα των δημοσιονομικών περιορισμών; Μήπως θα πρέπει να αναστοχαστούμε την επιστημονική και εκπαιδευτική μας ιδιότητα; Δεν πρόκειται να συναινέσουμε σε αυτές τις πρακτικές .

  •  ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ
    Να τηρηθεί  η γνωμάτευση που έχει δώσει το ΚΕΔΔΥ σε κάθε μαθητή προσωπικά που απαιτεί για την αντιμετώπιση της αναπηρίας του πλήρη παράλληλη στήριξη.
  • Το Υπουργείο να καλύψει όλα τα υπόλοιπα κενά ( με νέες προσλήψεις).
  • Στελέχωση των τμημάτων ένταξης στα σχολεία με τόσους εκπαιδευτικούς όσες και οι ανάγκες που προκύπτουν από τον αριθμό των μαθητών με διαγνωσμένες εκπαιδευτικές ανάγκες.

ΜΟΝΙΜΟΙ ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025