Τη σημασία της μεταρρύθμισης που φέρνει στις υποστηρικτικές , αλλά και την κατάργηση της αξιολόγησης, υπογράμμισε ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Κώστας Γαβρόγλου, μιλώντας στη Διαρκή Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.

«Το νομοσχέδιο εντάσσεται μεσα σε ένα σύνολο μεταρρυθμιστικών πρωτοβουλιών», είπε ο κ. Γαβρόγλου και τόνισε ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο «συμπληρώνει και είναι συνέχεια της μεταρρυθμιστιής πολιτικής της κυβέρνησης».

 

Παράλληλα, επεσήμανε ότι καταργείται η αξιολόγηση. «Το ΠΔ 152 είναι ένα μελανό σημείο στη δημοκρατική πορεία της χώρας μετά το ’75 και αποτέλεσε άλλοθι για », σχολίασε αναφερόμενος στο Προεδρικό Διάταγμα που καθορίζει την αξιολόγηση. Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι στο παρόν νομοσχέδιο προβλέπεται η αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης και η αυτοαξιολόγηση των σχολικών μονάδων, όχι όμως εκείνη των εκπαιδευτικών.

 

Πριν την έναρξη της συζήτησης για το νομοσχέδιο, επικράτησε ένταση, με αφορμή τον χαρακτηρισμό του «επείγοντος» που έχει δοθεί και την σύμπτυξη της κοινοβουλευτικής διαδικασίας. Τα κόμματα της αντιπολίτευσης δεν αποδέχθηκαν τον επείγοντα χαρακτήρα του νομοσχεδίου, κάνοντας λόγο για «ευτελισμό της διαδικασίας» και καυτηριάζοντας το γεγονός ότι το νομοσχέδιο που συζητείται στην Επιτροπή έχει υπερδιπλάσιο αριθμό άρθρων από εκείνον που είχε στη δημόσια διαβούλευση.

 

«Πρέπει η αρχή της ακαδημαικής χρονιάς να μας βρει προετοιμασμένους με όσα προτείνονται», είπε ο υπουργός υπερασπιζόμενος τον χαρακτηρισμό του επείγοντος και συμπλήρωσε ότι «αλλιώτικα θα υπήρχε καθυστέρηση στη διαδικασία νομοθέτησης, επειδή την ερχόμενη εβδομάδα υπάρχει το πολυνομοσχέδιο».