Όλα όσα ανέφερε ο στο 7 Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση

“Οι εκπαιδευτικοί μας δε μπορούν να εργαστούν παραπάνω γιατί όταν μετράμε τις ώρες δεν μετράμε το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί μας πάνε τα παιδιά στο διάλειμμα, στήνουν τα πειράματα, κάνουν τις διοικητικές εργασίες.  Στα ευρωπαϊκά σχολεία, με τα οποία θέλουν να μας συγκρίνουν, και οι θεσμοί και ο ΟΟΣΑ υπάρχουν διοικητικοί, βοηθοί, τεχνικοί εργαστηρίων κλπ. Εδώ ένας εκπαιδευτικός τα φορτώνεται όλα αυτά, συν το γεγονός ότι έχει μια ευθύνη στα παιδιά, τα οποία ξέρουμε, ότι στην περίοδο κρίσης περνάνε και αυτά μια κρίση ταυτότητας, λόγω οικογενειακών προβλημάτων κ.α..”.

Kαι πρόσθεσε: “Άρα ο εκπαιδευτικός κάνει και τον κοινωνικό λειτουργό, τον ψυχολόγο. Αυτά όλα είναι διακριτά επαγγέλματα στο εξωτερικό. Όταν λοιπόν πάνε να μας συγκρίνουν, δε μπορούν να συγκρίνουν μήλα με πορτοκάλια. Το έχουμε πει 50 φορές. Σε αυτό θα είμαστε ανυποχώρητοι, όχι επειδή οι μας δουλεύουν λιγότερο, αλλά γιατί οι εκπαιδευτικοί μας έχουν στην πλάτη τους μια ευθύνη που στην Ευρώπη δεν την έχει κανένας εκπαιδευτικός”.

“Την υποχρέωση των εκπαιδευτικών να βρίσκονται στο σχολείο για 30 ώρες την εβδομάδα. Είναι αυτό που υπογράψαμε. Για όσους δεν το ξέρετε αυτό ισχύει από το 1985. Τελεία και παύλα”, τόνισε ο Κ. Γαβρόγλου.

Ο Κώστας Γαβρόγλου σημείωσε πως  υπέγραψε με τους θεσμούς τα παρακάτω:

– Την υποχρέωση των εκπαιδευτικών να βρίσκονται στο 30 ώρες την εβδομάδα

-Να τεθούν κριτήρια στις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

– Στην επιλογή των Στελεχών Εκπαίδευσης να συμμετέχει το

στελεχών εκπαίδευσης και αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025