Τις εγκαταστάσεις των νέων Τμημάτων της Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών στο Μεσολόγγι και στη συνέχεια τα αντίστοιχα στο Αγρίνιο επισκέφθηκε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου στο πλαίσιο της περιοδείας του σε Μεσολόγγι, Αγρίνιο και Ιωάννινα.
Αντικείμενο της επίσκεψης του Υπουργού είναι να συζητήσει τις θεσμοθετημένες αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μετά την αναδιάταξη του Ακαδημαϊκού Χάρτη, με τους καθηγητές των αντίστοιχων Τμημάτων. Σε δηλώσεις του ο κ. Γαβρόγλου ανέφερε:
«Με τον τελευταίο νόμο ιδρύσαμε κάτι που η Αιτωλοακαρνανία ήθελε για πάρα πολύ καιρό, δηλαδή μια Γεωπονική Σχολή με έξι τμήματα που πραγματικά είναι στην πρωτοπορία των γεωπονικών επιστημών. Στελεχώνουμε τα τμήματα αυτά και στο τέλος της εβδομάδας θα ανακοινώσουμε τον αριθμό των καθηγητών και τον αριθμό των συμβασιούχων που θα έχουμε. Ευχόμαστε με κάθε ειλικρίνεια καλή επιτυχία. Είμαστε σίγουροι πως η επόμενη μέρα του Πανεπιστημίου Πατρών θα είναι η συνέχεια στην παράδοση ενός λαμπρού ιδρύματος. Επιτέλους, το Μεσολόγγι με τις εντυπωσιακές υποδομές, που οι προηγούμενες κυβερνήσεις αχρήστεψαν, εντάσσεται στο πλαίσιο του τρίτου Πανεπιστημίου της χώρας. Στο Αγρίνιο εξορθολογίζεται το γνωσιακό περιεχόμενο των Τμημάτων και αυτό αντανακλάται και στους τίτλους τους. Η Γεωπονική Σχολή, λοιπόν, είναι μία πραγματικότητα. Εμείς έχουμε βάλει στην άκρη από τον προϋπολογισμό των δημοσίων επενδύσεων, ειδικά για το Αγρίνιο, χρήματα για τα κτιριακά. Έχουμε ένα μακροπρόθεσμο πενταετές σχέδιο για την φοιτητική μέριμνα και ελπίζουμε ότι άμεσα θα αρχίσουν οι τεχνικές μελέτες για το πώς θα προχωρήσουν όλα αυτά τα έργα. Ελπίζουμε πως σε ελάχιστο χρόνο, σε δύο, τρία χρόνια το μέγιστο, ειδικά στο Αγρίνιο η πανεπιστημιακή μόρφωση και η πανεπιστημιακή υποδομή θα είναι ανάλογη με αυτή πολλών άλλων πόλεων της χώρας».
Ο κ. Γαβρόγλου συμμετείχε σε συσκέψεις με τους καθηγητές μαζί με την Πρύτανη του Πανεπιστημίου Πατρών καθηγήτρια κ. Κυριαζοπούλου. Στη συνέχεια θα μεταβεί στα Ιωάννινα όπου θα μιλήσει σε εκδήλωση με θέμα το «Μέλλον της Δημόσιας Εκπαίδευσης».