Προβλήματα λειτουργίας στα

Τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ) επισημαίνει ο Καθηγητής Θεόδωρος Φορτσάκης, Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ σε Ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Παιδείας στη Βουλή.

Ο υπογράφων Βουλευτής αναφέρεται ειδικότερα στη μη στελέχωση των ΔΙΕΚ με Υποδιευθυντές, στην έλλειψη προγραμμάτων σπουδών σε πολλές ειδικότητες, στην αποτυχία του συστήματος διαθεσιμότητας καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στην ανεπαρκή στελέχωση εκπαιδευτών στα εργαστηριακά μαθήματα και στην ανεπάρκεια του διοικητικού προσωπικού και ρωτά τον Υπουργό:

Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί το Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα αναφερόμενα προβλήματα λειτουργίας των Δημοσίων ΙΕΚ;

ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ Βουλευτής Επικρατείας – ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κύριο Κωνσταντίνο Γαβρόγλου

Θέμα: Προβλήματα λειτουργίας ΔΙΕΚ

Αθήνα, 22 Νοεμβρίου 2016

Προβλήματα έχουν παρουσιαστεί ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας των Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ).

Ειδικότερα:

α) δεν έχουν ακόμη στελεχωθεί τα ΔΙΕΚ με Υποδιευθυντές,

β) σε πολλές ειδικότητες υπάρχει έλλειψη προγραμμάτων σπουδών,

γ) δεν υπάρχει επαρκής στελέχωση εκπαιδευτών στα εργαστηριακά μαθήματα,

δ) δεν υπάρχει επαρκές διοικητικό προσωπικό,

ε) έχει αποτύχει το σύστημα διαθεσιμότητας καθηγητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα ΔΙΕΚ, αφού αυτοί δεν φαίνεται να έχουν την απαραίτητη για την επαγγελματική εκπαίδευση τεχνογνωσία.

Τα προβλήματα αυτά μαρτυρούν προχειρότητα στην αντιμετώπιση του θεσμού των ΔΙΕΚ από το Υπουργείο Παιδείας, που οδηγεί στην υποβάθμιση της ποιότητας των παρεχομένων σπουδών και στη συνακόλουθη ελλιπή απόκτηση απαιτούμενων δεξιοτήτων από τους καταρτιζομένους. Το Υπουργείο επιβάλλεται να παρέμβει ώστε το επίπεδο της παρεχόμενης Επαγγελματική Κατάρτισης να βελτιωθεί.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να απαντήσει στο ακόλουθο ερώτημα:

– Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί το Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα αναφερόμενα προβλήματα λειτουργίας των Δημοσίων ΙΕΚ;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025