: Τέλη Ιουνίου αναμένεται να έρθει στη Βουλή το που αφορά στην , τις κρίσεις στελεχών και την λεγόμενη αυτονομία.

Στις αρχές Ιουλίου αναμένεται  να ψηφιστεί. Υπενθυμίζουμε ότι με τον νόμο 4692/2020 ψηφίστηκε πέρυσι τον Ιούνιο και θεσμοθετήθηκε «ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου, των συλλογικών δράσεων και των ερευνητικών διαδικασιών, καθώς και η διττή ως προς το εκπαιδευτικό έργο τους».

Ήταν δηλαδή το λεγόμενο 1ο στάδιο, αν και η μεγάλη πλειοψηφία των συνδικαλιστικών οργανώσεων κατάφερε να «κάψει» την ουσιαστική του υλοποίηση.

Αυτό το καλοκαίρι η ηγεσία του θα μπει στο 2ο στάδιο της αξιολόγησης για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που θα περιλαμβάνει και τους όρους και τις προϋποθέσεις κρίσης – επιλογής νέων στελεχών εκπαίδευσης.

Παράλληλα με βάση την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (ΑΔΙΠΠΔΕ) ,ετοιμάζεται η αποκαλούμενη «έξυπνη» πλατφόρμα με ενσωματωμένο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα με το οποίο θα γίνεται η συστηματική καταχώρηση και ανάλυση των δεδομένων της αξιολόγησης εκπαιδευτικών και μαθητών που πρόκειται να αποτελέσει ένα από τα βασικά εργαλεία του νέου οικοδομήματος αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.

Η κίνηση αυτή εναρμονίζεται με τις κατευθύνσεις του προγράμματος της Ν.Δ. για την Παιδεία, στο οποίο προβλέπεται «αξιολόγηση των εκπαιδευτικών μονάδων από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές με χρήση ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων και δημιουργία δεικτών με βάση τα αποτελέσματα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025