Λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζει εταιρεία digital marketing καλούνται να δώσουν Έλληνες, Βρετανοί και Γερμανοί φοιτητές, σε εκδήλωση που διοργανώνει το Τμήμα Βαλκανικών, Σλαβικών και Ανατολικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο De Montfort του Λέστερ.
Οι 22 φοιτητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, δημιούργησαν ομάδες εργασίας και κλήθηκαν, ως “εργαζόμενοι” της εταιρείας, να στοιχειοθετήσουν τρόπους, με τους οποίους θα μπορούσε να διευρύνει τις εργασίες της στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία καθώς και τον οικονομικό αντίκτυπο που θα έχει το Brexit.
Στο εργαστήριο, με θέμα “Ευκαιρίες στη Θεσσαλονίκη της κρίσης;”, συμμετέχουν φοιτητές από το βρετανικό πανεπιστήμιο De Montfort, το γερμανικό Bamberg και το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Οι λύσεις που θα προτείνουν ώστε να μετατρέψουν τα προβλήματα σε ευκαιρίες, θα παρουσιαστούν την Κυριακή 4 Μαρτίου, οπότε και θα βραβευθούν οι καλύτερες προτάσεις.
Το εργαστήριο υλοποιεί το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και η iTRUST.