Σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα, εν μέσω πανδημίας, καλούμαστε, ως μαθητές να έρθουμε αντιμέτωποι με τις νέες μεταρρυθμίσεις που εξήγγειλε το Υπουργείο, αναφέρει η επιστολή.
Αναλυτικά η επιστολή
Σε αυτήν τη δύσκολη περίοδο που διανύει η χώρα, εν μέσω πανδημίας, καλούμαστε, ως μαθητές να έρθουμε αντιμέτωποι με τις νέες μεταρρυθμίσεις που εξήγγειλε το Υπουργείο.
Συγκεκριμένα, οι αποφάσεις που πάρθηκαν και αφορούσαν την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.) οδήγησαν σχεδόν 40.000 μαθητές εκτός δημοσίων σχολών και περίπου 16.000 κενές θέσεις στα πανεπιστημιακά τμήματα, σε αρκετά εκ των οποίων δεν υπήρξαν καν εισακτέοι.
Παράλληλα, η Τράπεζα Θεμάτων, που είχε ήδη εφαρμοστεί τη χρονιά 2013-2014, είχε ως αποτέλεσμα τα 3/4 των μαθητών να κοπούν τουλάχιστον σε ένα μάθημα και το 1/5 να μείνει μετεξεταστέο.
Θα επιθυμούσαμε λοιπόν, να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων φέτος δεδομένων των κενών που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια των διαδικτυακών μαθημάτων (webex). Επίσης, με βάση τα παραπάνω, δε νοείται αύξηση της ύλης στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Συνοπτικά λοιπόν, στα πλαίσια των μαθητικών κινητοποιήσεων και χωρίς να θέλουμε να δημιουργηθεί πρόβλημα στη λειτουργία του σχολείου μας, επιθυμούμε να γνωστοποιήσουμε τα αιτήματά μας :
1. Να καταργηθεί η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής (Ε.Β.Ε.).
2. Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων της Α’ και Β’ Λυκείου.
3. Να μειωθεί η φετινή εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Λόγω διεξαγωγής διαδικτυακών μαθημάτων για περίπου δύο χρόνια, έχουν δημιουργηθεί μεγάλα μαθησιακά κενά.
4. Να καταργηθεί το σύστημα των πολλών μηχανογραφικών.