Σήμερα, Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2020 στις 16:00, προγραμματίζεται να ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της κλήρωσης της Α’ φάσης υποβολής αιτήσεων για τα προγράμματα της 1ης περιόδου επιμόρφωσης Β2 επιπέδου ΤΠΕ,
οπότε και θα έχουν τη δυνατότητα οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να ενημερωθούν σχετικά με το αποτέλεσμα της αίτησής τους, με χρήση των κωδικών τους, επιλέγοντας «Αίτηση Επιμόρφωσης – Προβολή Αίτησης – Α Φάση» ή/και «Αίτηση Επιμόρφωσης – Προβολή Αποτελεσμάτων Κλήρωσης» από το περιβάλλον του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνσηhttp://e-pimorfosi.cti.gr/mis.
Ταυτόχρονα, θα ξεκινήσει ηΒ’ φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων, με στόχο τη συμπλήρωση προγραμμάτων στα οποία, λόγω χαμηλότερης προτίμησης στις επιλογές των ενδιαφερομένων,έχουν μείνει κενές θέσεις.
Επισημαίνεται ότι, λόγω της μεγάλης ζήτησης εκ μέρους των εκπαιδευτικών που εκφράστηκε με την υποβολή πολύ μεγάλου πλήθους αιτήσεων συμμετοχής (12.573 αιτήσεις για 5.960 θέσεις!),ο αριθμός των προγραμμάτων που διατίθενται για συμπλήρωση στη Β’ φάση, καθώς και ο αριθμός των κενών θέσεων σε αυτά είναι εξαιρετικά περιορισμένος, ενώ για τον ίδιο λόγοσε ορισμένες συστάδες(Β2.1 Φιλολογικά, Β2.4 Πληροφορική, Β2.6-Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση – Νηπιαγωγοί, Β2.10 Εκπαιδευτικοί Μηχανικοί, Β2.13 Ειδική Αγωγή)δεν διατίθενται καθόλου προγράμματα προς συμπλήρωσηστη φάση αυτή.
Στο πλαίσιο αυτό,καλούνται από αύριο στις 16:00καιέως και την Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2020 στις 10:00 π.μ.,:
·οι εκπαιδευτικοί που δεν κληρώθηκαν ή είναι επιλαχόντες σε προγράμματα(ιδίως, εκείνοι που είναι σε θέσεις του καταλόγου επιλαχόντων με μικρή πιθανότητα επιλογής), καθώς και
·άλλοι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, όπως για παράδειγμα, όσοι δεν πρόλαβαν να υποβάλουν αίτηση κατά την Α’ φάση,
να ενημερωθούν για τα προγράμματα αυτά καινα καταλάβουν(με σειρά χρονικής προτεραιότητας) μία από τις διαθέσιμες, κενές θέσεις, επικαιροποιώντας την αίτησή τους ή υποβάλλοντας νέα αίτηση.
Επισημαίνεται ότι, το σύνολο σχεδόν των διαθέσιμων προγραμμάτωνπου μπορούν να επιλέξουν οι ενδιαφερόμενοι στη φάση αυτή,ανήκουν στην κατηγορία προγραμμάτων μεικτού μοντέλου επιμόρφωσης, τα οποία περιλαμβάνουν μόνο σύγχρονες εξ αποστάσεως συνεδρίες και ασύγχρονες εξ αποστάσεως δράσεις, που λαμβάνουν χώρα μέσω ειδικής πλατφόρμας. Στα προγράμματα αυτά (τύπου IIb),οι επιμορφούμενοι θα παρακολουθήσουν το πρόγραμμα εξ αποστάσεως(από το χώρο τους, μέσω του υπολογιστή τους),χωρίς να χρειάζεται να μεταβαίνουν στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (ΚΣΕ), το οποίο μπορεί να βρίσκεται σε άλλη γεωγραφική περιοχή, οπουδήποτε στη Ελλάδα.
Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας στη Β’ φάση, θα βρείτεΕΔΩ(σελ 26, Ενότητα 6 “Αίτηση Επιμόρφωσης – Β’ Φάση”). Στις οδηγίες αυτές περιλαμβάνεται και η διαδικασία ανάκτησης των κωδικών πρόσβασης για την περίπτωση που τους έχετε λησμονήσει.
Για να υποβάλλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστεΕΔΩ.
Μετά την ολοκλήρωση της Β’ φάσης αιτήσεων επιμόρφωσης, με νεώτερη ανακοίνωση θα ενημερωθούν τα ΚΣΕ σχετικά με την υλοποίηση των προγραμμάτωνπου έχουν υποβάλει και τις απαραίτητες ενέργειες για την έναρξη των μαθημάτων (εγγραφές επιμορφούμενων κλπ.),καθώς επίσης και οι εκπαιδευτικοί σχετικά με τη συμμετοχή τους.
Περισσότερα στοιχεία σχετικά με τη διεξαγωγή των επιμορφωτικών προγραμμάτων, τις προϋποθέσεις συμμετοχής και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής και κατανομής στα προγράμματα επιμόρφωσης μπορείτε να βρείτεΕΔΩ.
Για τυχόν διευκρινίσεις που θα χρειαστείτε, μπορείτε να ανατρέξετε στις «Συχνές Ερωτήσεις» της παρούσας πύληςhttp://e-pimorfosi.cti.grκαι συγκεκριμένα εδώ ή να χρησιμοποιήσετε το «Έντυπο Υποβολής Ερωτήματος» (επιλογή: «Υποστηρικτικές δομές» – «Help Desk») για να υποβάλετε ηλεκτρονικά το ερώτημά σας στην Υπηρεσία Help Desk της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στην Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β’ επιπέδου Τ.Π.Ε.)» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού – Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ΕΣΠΑ 2014-2020) και το Ελληνικό Δημόσιο.