του αιρετού Δημήτρη Τουλούμη
MHNYMA ΑΓΩΝΙΑΣ – ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΘΥΜΟΥ
Σε λίγες ημέρες θα σταλούν σε όλες τις σχολικές μονάδες Δ/θμιας Εκπ/σης τα ψηφοδέλτια των υποψήφιων Δ/ντων.
Με την αποστολή τους θα αρχίσει o “βομβαρδισμός” των ενστάσεων προς τις επιτροπές και τα Συμβούλια Επιλογής Δ/ντων Σχολικών Μονάδων, τα οποία δεν έχουν την θεσμική αρμοδιότητα απάντησης.
Για να καταλάβουμε όλοι τι σημαίνει αυτό:
1. Δεν θα έχουν ελεγχθεί οι πίνακες Α των Σχολείων με τα κενά πλεονάσματα.
2. Δεν θα έχει ελεγχθεί η οργανικότητα των εκπαιδευτικών των Σχολείων, όταν στους πίνακες και στο υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών κάθε ειδικότητας, έχει προστεθεί και το ωράριο των προσωρινά τοποθετημένων.
3. Δεν θα έχει ελεγχθεί ο αριθμός των τμημάτων και ειδικά η πρόβλεψη της Α τάξης ( Γυμνασίων-Γ.Ε.Λ.-ΕΠΑ.Λ), παράμετρος που επηρεάζει ωράρια ειδικοτήτων και θέσεις Υποδιευθυντών.
Πώς λοιπόν τα Συμβούλια Επιλογής θα αποκλείσουν υποψηφιότητες Δ/ντων σε Σχολεία που δεν θα καλύπτουν το ωράριό τους;
Ένα παράδειγμα για όλα αυτά:
Σχολική μονάδα με ωράριο Δ/ντη πέντε (5) ώρες;
α. Πλεόνασμα ωρών στον κλάδο ΠΕ04.01 (δέκα) 10 ώρες
β. Ανάγκη ωρών στον κλάδο ΠΕ04.02(πέντε) 5 ώρες
γ. Ανάγκη ωρών στον κλάδο ΠΕ04.04(δυο) 2 ώρες
δ. Ανάγκη ωρών στον κλάδο ΠΕ04.05(τέσσερις) 4 ώρες
Θα αποκλεισθούν ο ΠΕ04.01 , ΠΕ04.04 , ΠΕ04.05;
Θα εγκριθεί η υποψηφιότητα του ΠΕ04.02;
Θα εγκριθεί η υποψηφιότητα του ΠΕ04.01. διότι θα συμπληρώνει ωράριο με δεύτερες αναθέσεις; Πού αναφέρεται αυτό; Και αν εγκριθεί πού θα συμπληρώνει το ωράριό του ο ΠΕ04.01 του Σχολείου με οργανική θέση, που λειτουργικά και με τον Νόμο συμπληρώνει ωράριο στο Σχολείο του τον Σεπτέμβριο;
Μήπως για δυο χρόνια θα διατίθεται σε 1 η 2 Σχολεία διότι ο Δ/ντης τοποθετήθηκε από ένα αναρμόδιο συμβούλιο, από ασάφεια ή κακή εφαρμογή του Νόμου, χωρίς να έχει αποκλεισθεί;
Υπάρχουν ειδικότητες υποψήφιων Δ/ντων που θα διεκδικήσουν μικρά σε μαθητικό δυναμικό και κατά συνέπεια τμήματα Σχολεία.
Ποιος θα τους αποκλείσει όταν το ωράριο του Δ/ντη είναι μεγαλύτερο από τις ώρες Α ανάθεσης σε αυτά;
Σε ποιον Νόμο η Εγκύκλιος αναφέρεται ότι στα Σχολεία αυτά δικαίωμα αίτησης υποψηφιότητας έχουν μόνο οι κλάδοι ΠΕ02, ΠΕ03 και ίσως κάποιοι του ΠΕ04; Ποιος θα αφαιρέσει το δικαίωμα υποψηφιότητας στους υπόλοιπους κλάδους;
Πως θα εγκριθούν ή θα αποκλεισθούν υποψηφιότητες Γενικών Ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ., όταν εκκρεμούν τα αναλυτικά προγράμματα, δεν υπάρχει πρόβλεψη για την Α Λυκείου και δεν είναι γνωστοί οι τομείς μετά την επαναφορά των συναδέλφων από διαθεσιμότητα;
Και αν οι συνάδελφοι από διαθεσιμότητα θα μπορούσαν ή μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις ευθύνης στα Σχολεία που θα επιστρέψουν, ποιος τους αφαιρεί το δικαίωμα; Μήπως πάρουν απάντηση “μην είστε και αχάριστοι”.
Και αν επιστρέψουν οι συνάδελφοι που μετατάχτηκαν με διαπιστωτικές πράξεις και παράνομες αποφάσεις, ποιος και πώς τους αποκλείει;
Και αν υπάρχουν αιτήσεις υποψηφιότητας μεταταγμένων συναδέλφων στην Α/θμια, με προσόντα και προϋποθέσεις, ποιος θα τις εγκρίνει η ποιος θα τις αποκλείσει;
Με ποιο δικαίωμα δεν δίνουν το 0,5 μόριο Επιπέδου Α στους συναδέλφους του κλάδου ΠΕ19 και20, όταν αυτοί ήταν οι επιμορφωτές μας και είναι οι βασικοί υποστηρικτές μας καθημερινά στα Σχολεία που υπηρετούμε;
Πόσοι “πιστοποιημένοι’ υποψήφιοι άλλων ειδικοτήτων θα καταφύγουν σε αυτούς για να συντάξουν ή να αποστείλουν ηλεκτρονικές αιτήσεις υποψηφιότητας;
Είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν και πολλά άλλα παραδείγματα.
Γεγονός είναι ότι όλα γίνονται βιαστικά από πολιτικούς παράγοντες και συμβούλους που απουσιάζουν χρόνια από την βάση της Εκπαίδευσης ή μπορεί να μην έχουν περάσει ποτέ από αυτήν.
Για να καταλάβουν τι σημαίνει Ιούνιος στην Εκπαίδευση τους λέμε:
1. Πανελλήνιες Εξετάσεις.
2. Ενδοσχολικές Εξετάσεις
3. Αποτελέσματα Εξετάσεων-Βαθμολογήσεις Γραπτών-Συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων.
4. Εκδόσεις Απολυτηρίων Τίτλων-Έλεγχοι Χωροταξικής Σχολείων-Αποστολή Τίτλων.
5.Βεβαιωσεις Πρόσβασης-Υποβολή Μηχανογραφικών.
6.Βαθμολόγηση Γραπτών Πανελληνίων Εξετάσεων.
7.Εγγραφές Μαθητών.
8.Αποχωρήσεις Εκπαιδευτικών-Συνταξιοδοτήσεις-Απολύσεις.
9.Αιτήσεις για Άδειες άνευ αποδοχών.
10.Αιτήσεις για νέες Μετατάξεις.
11. Επιστροφή των συναδέλφων από άλλα ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ στους Νομούς που ανήκουν.
12.Απολύσεις Αναπληρωτών.
13.Πανελλήνιες Εξετάσεις Ειδικών Μαθημάτων.
14.Αιτήσεις συναδέλφων για Αποσπάσεις σε Φορείς η ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ.
15.Αποστολή Στατιστικών Στοιχείων-Εκθέσεις Λειτουργίας Σχολείων κ.λ.π.
ΚΑΙ ΡΩΤΑΜΕ:
1. Ποια Συμβούλια θα συνεδριάσουν, τι αποφάσεις θα πάρουν και πότε;
2. Κατά πού θα κάνουν οι εμπλεκόμενοι συνάδελφοι και ποια θα είναι τα ωράριά τους;
3. Ήδη δίνονται εντολές ” κόψτε τον λαιμό σας, ελάτε και Σαββατοκύριακο”.
4. Ποιο θα είναι το κλίμα στους Συλλόγους Διδασκόντων για να πάρουν αποφάσεις που αφορούν τους ΜΑΘΗΤΕΣ, όταν οι περισσότεροι Σύλλογοι έχουν γίνει ήδη ” κομμάτια “.
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΒΙΑΣΥΝΗ;
ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!
ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ Η ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ;;;;;;;;;
Δημήτριος Α. Τουλούμης,
Αιρετός του ΠΥΣΔΕ Ν. Ευβοίας