Διαβάστε όσα αποκάλυψε ο Γιώργος Μαυροχαλυβίδης, αιρετός στο ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας σε συνέντευξή του στο Κόκκινο Θεσσαλονίκης.

Ο ίδιος αναφέρθηκε στις διαδικασίες

 

Αναρτήθηκαν οι τελικοί πίνακες κατάταξης, μετά τη διαδικασία της συνέντευξης, και τα διορισμένα συμβούλια επιλογής διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ανέτρεψαν τη σειρά των υποψήφιων του πίνακα, όπως αυτός είχε διαμορφωθεί με τα μετρήσιμα προσόντα, σε ακραίο βαθμό, πριμοδοτώντας με άριστα 20 τους ημέτερους υποψήφιους (όλοι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ), ενώ καταβαράθρωσαν υποψήφιους με πολύχρονη θητεία διευθυντή, με σπουδαίο επιστημονικό, παιδαγωγικό και καθοδηγητικό έργο.

Σύμφωνα με την καταγγελία των κατά τόπους ΕΛΜΕ και όπως σημειώνει η παράταξη ΣΥΝΕΚ «στη Δυτική και στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, όλοι οι υποψήφιοι του ψηφοδελτίου της ΔΑΚΕ Εκπαιδευτικών που έβαλαν υποψηφιότητα και για διευθυντές σχολικών μονάδων πήραν στη συνέντευξη άριστα 20!!! Όλοι αναρριχήθηκαν στον τελικό πίνακα κατάταξης μέχρι και 49 θέσεις έτσι ώστε είτε να πάρουν σχολείο της αρεσκείας τους (όσοι είχαν τα μόρια) είτε να γίνουν διευθυντές (όσοι δεν τα είχαν) υπερσκελίζοντας άξιους συναδέλφους που όμως δεν ανήκαν στους ημέτερους».

Χαρακτηριστικά ο κ. Μαυροχαλυβίδης δήλωσε:

«Μια διαφορά 8 μορίων (σημ. η συνέντευξη είχε ως άριστα τα 20 μόρια) στην συνέντευξη είναι ένα διδακτορικό. Όταν ο ένας παίρνει 12 στην συνέντευξη και ο άλλος 20, είναι σαν να του έδωσαν ένα διδακτορικό που δεν το είχε….

Αυτοί οι νέοι διευθυντές προορίζονται να εφαρμόσουν τον νόμο της ατομικής αξιολόγησης. Δεν είναι τυχαίο ότι θέλουν να τους βάλουν στη θέση των διευθυντών, αυτοί θα αξιολογήσουν τους συναδέλφους τους. Πλέον όμως έχει πέσει και το τελευταίο «φύλλο συκής»: Όλοι οι εκπαιδευτικοί έχουν πλέον αντιληφθεί τι εννοούν όταν μιλάνε για αξιολόγηση και πώς θα χρησιμοποιηθεί αυτή η αξιολόγηση όταν πλήρως εφαρμοστεί και θα είναι ένα εργαλείο προφανώς για να προωθούνται τα δικά τους παιδιά και να καταβαραθρώνονται όλοι οι υπόλοιποι.

Αυτό όμως έχει μια συνέπεια: Ακόμη και εκπαιδευτικοί που ήταν αμφιταλαντευόμενοι, που ενδεχομένως ήταν καλοπροαίρετοι που πίστευαν πως κάτι μπορεί να λειτουργήσει αντικειμενικά, έχουν καταλάβει πλέον τι σημαίνει και τι θέλουν να κάνουν. Και αυτό οι κυβερνώντες θα το βρουν μπροστά τους. Οι εκπαιδευτικοί δεν κάμπτονται, δε θα επιτρέψουν σε κανέναν καρεκλοκένταυρο διευθυντή να κάμψει το φρόνημά τους και να τους χειραγωγήσει. Αντιθέτως πιστεύω ότι ο αγώνας για δημοκρατία στο σχολείο θα εντατικοποιηθεί, θα είναι μαζικός – όλοι μαζί θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για ένα δημοκρατικό σχολείο για να επαναφέρουμε ξανά τον σύλλογο διδασκόντων ως κυρίαρχο όργανο και όχι την αυθαιρεσία του διευθυντή του οποιουδήποτε διευθυντή.

ΠΗΓΗ synekairetoi.blogspot

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025