Την δυσαρέσκειά του διατυπώνει για το   στην κάτωθι επιστολή, ο Μπουλούμης Δημήτριος. Θα πρέπει,  επισημαίνει, πρώτα να αυτοαξιολογηθούν εκείνοι που εφαρμόζουν τις αξιολογήσεις και ύστερα το εκπαιδευτικό επιτελείο.

Εφαρμόζει μάλιστα στην επιστολή του  και ορισμένα ερωτήματα που όλοι οι εκπαιδευτικοί  θα πρέπει να σκεφτούν και να απαντήσουν ειλικρινά.

Η επιστολή του Αιρετού μέλους Πιερίας :

«Έτυχε ή Πέτυχε;

Συναδέλφισσες-φοι,

Ο τίτλος του κειμένου μπορεί να είναι παραπλανητικός, αφού στις μέρες που διανύουμε, στο μυαλό όλων συνειρμικά έρχονται πολλά Πασχαλινά εδέσματα. Βέβαια δε συγκρίνεται το κόστος της αποτυχίας ενός εδέσματος με την απογοήτευση που εισπράττει ένας υποψήφιος Διευθυντής σχολικής μονάδας, με πολλά αντικειμενικά μόρια και μία πολύ πετυχημένη πορεία ως Διευθυντής μέχρι σήμερα, όταν αντιλαμβάνεται μετά τις πρόσφατες συνεντεύξεις, ότι υποβιβάστηκε έως και δέκα θέσεις από την αρχική κατάταξη (με βάση τα αντικειμενικά μόρια). Μήπως αυτό μπορεί να αποδοθεί σε οποιαδήποτε σχέση του με την «εγκληματική οργάνωση» της Κίνησης Ελεύθερων Εκπαιδευτικών (ΚΕΕ);

Οι παλαιότεροι συνάδελφοι γνωρίζετε πολύ καλά, ασχέτως αν τολμάτε ή όχι, να το ομολογήσετε δημόσια, πόσα έχει προσφέρει η ΚΕΕ σε θέματα, που αφορούν στο ΠΥΣΔΕ Πιερίας, αλλά και σε θέματα που αφορούν στα συνδικαλιστικά μας όργανα ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ.

Γνωρίζετε πως ξεκίνησε αυτή η κίνηση από μία μικρή ομάδα αγανακτισμένων εκπαιδευτικών και πως αγκαλιάστηκε και στηρίχτηκε στη συνέχεια από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών επί δέκα συναπτά έτη, σε δεκαπέντε εκλογικές αναμετρήσεις, μολονότι δέχτηκε σφοδρή επίθεση, από όλες τις κομματικές συνδικαλιστικές παρατάξεις.

Προφανώς αγαπητοί συνάδελφοι, μετά από τη δεκαετή μου ενασχόληση με τα συνδικαλιστικά, έχασα λίγο από τον ρομαντισμό μου, έγινα καχύποπτος και δεν εμπιστεύομαι τυφλά πλέον ούτε καν το δικαστικό σύστημα. Ίσως και εσείς να αναθεωρούσατε στο μέλλον τις απόψεις σας, για το πόσο αγνή είναι η κοινωνία μας, αν γνωρίζατε εισαγγελέα που ντρέπεται να σας κοιτάξει στα μάτια, διότι μέσα σε τρεις ημέρες έχει αλλάξει απόφαση, που έχει εκδόσει ο ίδιος, για ένα αυτονόητο ζήτημα.

Μπορείτε λοιπόν μόνοι σας, ως πιό αντικειμενικοί κριτές, να απαντήσετε στα ερωτήματα και τους προβληματισμούς μου, που οφείλω δημόσια να διατυπώσω, με οποιοδήποτε κόστος, ως αιρετός εκπρόσωπός σας, στο ΠΥΣΔΕ, στην ΕΛΜΕ, στο Ν.Τ της ΑΔΕΔΥ και στο Πειθαρχικό συμβούλιο:

• Ήταν τυχαία  από τα συμβούλια επιλογής στελεχών;

• Ήταν τυχαία η άρνηση των κομματικών παρατάξεων, πριν από τρία χρόνια, για συμμετοχή του κλάδου στις ηλεκτρονικές εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων του κλάδου στα υπηρεσιακά συμβούλια; Σήμερα γιατί οι ΣΥΝΕΚ διαμαρτύρονται, προεκλογικά για την απομάκρυνση των αιρετών από τα συμβούλια επιλογής στελεχών;

• Ήταν τυχαία η επιλογή της κυβέρνησης για το χρόνο έναρξης της διαδικασίας επιλογής και τοποθέτησης των Δ/ντών των σχολικών μονάδων, δύο μήνες πριν από τις βουλευτικές εκλογές;

• Ήταν τυχαία η επιλογή του Υπουργείου για το χρόνο ανακοίνωσης των τελικών πινάκων κατάταξης των υποψηφίων Δ/ντών, ημέρα Παρασκευή και αφού έχουν κλείσει οι σχολικές μονάδες για τις διακοπές του Πάσχα;

• Ήταν τυχαία η επιλογή του Υπουργείου για το χρόνο ανακοίνωσης των τοποθετήσεων των Δ/ντών των σχολικών μονάδων, εν μέσω διακοπών και εορταστικής χαλάρωσης;

• Ήταν τυχαία η επιλογή των μελών των συμβουλίων επιλογής Δ/ντών,όπου συμμετείχαν τρεις υποψήφιοι της ΔΑΚΕ και ένας του παλαιού ΠΑΣΟΚ; Γιατί κρίθηκαν ακατάλληλοι οι άλλοι αιτούντες εκπαιδευτικοί, που επιθυμούσαν να συμμετέχουν στο συγκεκριμένο συμβούλιο; (Ενημερωτικά αναφέρω ότι τουλάχιστον τρεις εκπαιδευτικοί κατέθεσαν σχετική αίτηση, μεταξύ των οποίων και ο υπογράφων, διότι θεώρησα υποχρέωσή μου να προστατέψω τους συναδέλφους ως εκπρόσωπός τους). Δυστυχώς δεν έχουμε λάβει καμία απάντηση ως προς τα προσόντα, που υστερούσαμε έναντι των άλλων μελών του συμβουλίου.

• Ήταν τυχαία η τελευταία αλλαγή στο πρόγραμμα των συνεντεύξεων καθώς και η επιλογή του προέδρου της ΔΑΚΕ, ως τον υποψήφιο, που θα έκλεινε την αυλαία των συνεντεύξεων;

• Ήταν τυχαία η διερεύνηση, που πραγματοποιήθηκε από κάποιους, σχετικά με τις επιθυμίες των υποψηφίων Δ/ντών ως προς τις σχολικές μονάδες που θα δηλώσουν και μάλιστα πριν από τη διαδικασία των συνεντεύξεων;

• Ήταν τυχαία και λογική η υποβάθμιση κάποιων έμπειρων και αξιόλογων υποψηφίων, κατά δέκα θέσεις και η αναβάθμιση κάποιων άπειρων, με λίγα αντικειμενικά μόρια, κατά δεκατρείς θέσεις, με τη βοήθεια των συνεντεύξεων;

• Ήταν τυχαία η επιλογή των δεκατριών αριστούχων υποψηφίων Δ/ντών(αναμφίβολα υπάρχουν και τέτοιοι), όπως επίσης και η σχεδόν άριστη βαθμολογία κάποιων υποψηφίων, ώστε να διασφαλιστούν οι επιθυμίες τους κατά τη διαδικασία των τοποθετήσεων στις σχολικές μονάδες; Τυχαία αρίστευσαν οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ, αλλά και οι κολλητοί τους αριστεροί και μη, καθώς επίσης και όσοι Δ/ντές υπηρέτησαν το σύστημα, βγάζοντας κατά παραγγελία πορίσματα σε ΕΔΕ, υπονομεύοντας με κάθε τρόπο τις ενημερώσεις της ΚΕΕ κ.α;

• Ήταν τυχαίαη επιλογή των υποψηφίων, που πήραν τις χαμηλότερες βαθμολογίες, ή κρίθηκαν ανεπαρκείς, λόγω κάποιας σχέσης τους με την «εγκληματική οργάνωση της ΚΕΕ», μολονότι είχαν αρκετά αντικειμενικά προσόντα και είχαν αποδείξει στην πράξη τις διοικητικές τους ικανότητες;

Μπορεί βέβαια, κατά την άποψη ενός δυσαρεστημένου υποψηφίου του παρελθόντος(κρίσεις του 2017), να κρίθηκαν ανεπαρκείς διότι,δεν ανήρτησαν στις σχολικές τους μονάδες, αφίσσες με τους ήρωες του 1821 και τους τρεις Ιεράρχες…

Δυστυχώς αγαπητοί συνάδελφοι, για να ολοκληρωθεί το έργο, έπρεπε να γίνουν και οι σχετικές διαβουλεύσεις, να ασκηθούν οι κατάλληλες πιέσεις, πολιτικές ή συντεχνιακές, προκειμένου να υποβληθούν οι δηλώσεις προτίμησης σχολείων από τους υποψήφιους Δ/ντές με τέτοιο τρόπο, ώστε να πάρουν συγκεκριμένα άτομα, συγκεκριμένα σχολεία.

Φυσικά, το συνολικό κόστος θα επωμιστούν για τουλάχιστον τέσσερα χρόνια, όλοι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί, η εκπαιδευτική κοινότητα και έμμεσα η κοινωνία. Βέβαια, όλοι έχουν ευθύνη, στο μερίδιο που αναλογεί στον καθένα, όταν στηρίζουν με την ψήφο τους κομματικούς ψευτοεπαναστάτες συνδικαλιστές, που μέσω των συνδικαλιστικών οργάνων ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ, εξουσιοδοτούνται να τους χρησιμοποιούν για τα πολιτικά και προσωπικά τους παιχνίδια.

Πόσο ηθικό και τίμιο είναι να παροτρύνεις ως συνδικαλιστής τους νεοδιόριστους συναδέλφους, ώστε να μη συμμετέχουν στην αξιολόγηση, με κίνδυνο να μη νομιμοποιηθούν, ενώ ο ίδιος να τρέχεις να αξιολογηθείς ως υποψήφιος Δ/ντής, να παίρνεις το εικοσάρι στη συνέντευξη και το Σεπτέμβρη να αξιολογήσεις τους εκπαιδευτικούς της σχολικής μονάδας, όπου θα υπηρετείς πλέον ως Δ/ντής;

Πόσο κοστολογείται η αξιοπρέπεια και η συνείδηση κάποιων ανθρώπων;Μήπως ίσα με το διευθυντικό επίδομα ή την αμοιβή από τη συμμετοχή σε κάποια Λυκειακή επιτροπή;

Πόσα εγκλήματα πρέπει να τελεστούν ακόμη σε αυτή τη χώρα, ώστε να καταλάβουν οι ηγέτες μας, ότι θα πρέπει να λειτουργούν με γνώμονα το όφελος όλων των πολιτών και όχι των ημετέρων και ότι αυτοί είναι οι ηθικοί αυτουργοί πολλών εγκλημάτων;

Ποιοι πρέπει να διδάξουν στις επόμενες γενιές αξίες όπως αξιοπρέπεια, ελευθερία αξιοκρατεία, δικαιοσύνη κ.α.;

Αγαπητοί συνάδελφοι, ο καθένας από εσάς μπορεί να δώσει τις δικές του απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα και να λάβει τα δικά του μηνύματα.

Είτε σκύβουμε το κεφάλι από φόβο μέχρι να συνηθίσουμε τις καρπαζιές, είτε συμμετέχουμε μαζικά στο ψηφοδέλτιο της ΚΕΕ, ώστε να πάρουν τα μηνύματά τους όσοι λειτουργούν παρασκηνιακά, για να μπορούμε στο μέλλον να διεκδικούμε με αξιοπρέπεια αυτά που μας αξίζουν.

«Καλή Ανάσταση, καλή μελέτη του τελικού πίνακα αξιολόγησης των υποψηφίων Δ/ντών και ας σκεφτόμαστε, αυτές τις άγιες μέρες, ότι μπορεί να υπάρχει και θεία δίκη..»

Με εκτίμηση,
Μπουλούμης Δημήτρης
Αιρετό μέλος του ΠΥΣΔΕ Πιερίας
Μέλος του Δ.Σ της ΕΛΜΕ Πιερίας
Μέλος του Δ.Σ του Νομαρχιακού τμήματος της ΑΔΕΔΥ Πιερίας
Μέλος του Α΄/θμιου Πειθαρχικού συμβουλίου εκπ/σης Κ. Μακεδονίας. ».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025