Εντονη κριτική ασκεί ο πρόεδρος της επιτροπής εθνικού διαλόγου για την παιδεία καθηγητής Αντ. Λιάκος, στην πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για Λύκειο και .

Σε άρθρο του με τον ειρωνικό τίτλο «Οι άνθρωποι που έβλεπαν τα τρένα να περνούν» που δημοσιεύεται στο ηλεκτρονικό περιοδικό «Χρόνος», ο κ. Λιάκος κάνει λόγο για «συμβιβασμούς» του υπουργείου Παιδείας που δεν βελτιώνουν τις μεταρρυθμίσεις, αλλά μειώνουν και αποδιαρθρώνουν τη λογική τους.
«Ιδιαίτερα οι πιέσεις των συνδικαλιστών και ορισμένων κομματικών στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, όσες καλές προθέσεις και να τους αποδώσει κανείς, οδηγούν στις ράγες των παλιών τρένων» αναφέρει ο κ. Λιάκος.
Όπως τονίζει στο κείμενό του «η πρόταση του ΙΕΠ για τις αλλαγές στο Λύκειο και την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα έλεγε κανείς ότι κινείται στο πνεύμα των προτάσεων του εθνικού και κοινωνικού διαλόγου για την παιδεία», «ωστόσο, τα επί μέρους ανατρέπουν αυτή τη διαπίστωση και, δυστυχώς, καθιστούν την πρόταση προβληματική».
Στο άρθρο του κ. Λιάκου αναφέρεται ακόμη ότι: «Η παρούσα πρόταση του ΙΕΠ πράγματι επικεντρώνεται στις δύο τελευταίες τάξεις, πράγματι μειώνει ριζικά τον αριθμό των μαθημάτων και τα συγκεντρώνει σε λίγες μαθησιακές ενότητες, πράγματι εισάγει τη δοκιμιακή εργασία και τις δημιουργικές δραστηριότητες, πράγματι καθιερώνει το εθνικό απολυτήριο, από το οποίο εξαρτά την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Ωστόσο, μέσα σε μια λογική συμβιβασμών, αποδυναμώνει την πρόταση, την καθιστά προβληματική στην εφαρμογή της, δημιουργεί ανασφάλεια ως προς την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο, κινδυνεύει ακόμη να αποδυναμώσει και τη μορφωτική και εκπαιδευτική αποστολή του Λυκείου – συνεχίζοντας ακριβώς, με άλλη μορφή, τη σημερινή διάλυση».
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο .

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πρόγραμμα Πανελληνίων 2025